Skip to main content

.

Een factuur van Symio zou ik niet betaald hebben. Dat klopt niet. Ik kan aantonen dat ik wel heb betaald. Helaas kan ik op geen manier Simyo benaderen. Telefoon werkt niet, mail is niet toegankelijk. Er wordt met een incasso gedreigd. Zie factuurkenmerk 0051100343108792. Help mij om dit op te lossen en van deze club te verlossen..

Hallo @jongs a.s. maandag onder kantooruren kun je hierover bellen, appen, X-en en Facebooken.

Offtopic, heet Twitter tegenwoordig officieel X? Want op twitter.com staat tegenwoordig een levens grote X als logo.

Inderdaad.

Ik probeer sinds woensdag j.l. mijn boodschap bij Simyo achter te laten. Zonder resultaat. De boodschap “wij kunnen u momenteel niet helpen en lijden onder personeelstekort” is meestal bij bellen en chatten het resultaat. Ik wil dit oplossen en verdwijn daarna met alle mobiele abonnementen naar een andere provider. Mijn oorspronkelijke vraag is hiermee niet beantwoord. Ik wil bellen of chatten.

Ik probeer sinds woensdag j.l. mijn boodschap bij Simyo achter te laten. Zonder resultaat. De boodschap “wij kunnen u momenteel niet helpen en lijden onder personeelstekort” is meestal bij bellen en chatten het resultaat. Ik wil dit oplossen en verdwijn daarna met alle mobiele abonnementen naar een andere provider. Mijn oorspronkelijke vraag is hiermee niet beantwoord. Ik wil bellen of chatten.

Hallo @jongs dat kan vanaf morgen weer, 7-8-2023 weer tijdens kantooruren.

Helaas JanD, jullie personeel is weer “op". Chatten mag niet en bellen gaat niet. Bel mij maar!

Ik ga in ieder geval contact opnemen met KPN. Jullie eigenaar voor zover ik weet.

Hallo @jongs ik ben géén medewerker van Simyo, maar een forumlid net als jij.

Hieronder een link met de contactmogelijkheden:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Hoi @jongs,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je herinneringen van de factuur blijft ontvangen! Het is momenteel erg druk op verschillende kanalen waardoor het langer duurt voordat je een reactie krijgt. Onze excuses voor het ongemak! 

Zou je wellicht een screenshot van het betaalbewijs kunnen mailen naar webcare@simyo.nl samen met jouw persoonlijke gegevens? Ik zorg er dan voor dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. 

Alvast bedankt! 

Groetjes,
Amy

Reageer