Skip to main content

.

Beantwoord

Factuur is betaald, kan ik gedeblokkeerd worden?

  • 13 juni 2023
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Heb de factuur betaald maar ik kan nog steeds niet bellen zelfs na de telefoon uit en aan te hebben gedaan. wat nu


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi @Ikg,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! 

Wat onhandig dat je nog steeds geen gebruik kan maken van de simkaart! 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even mee en zorg ik ervoor dat de simkaart gedeblokkeerd wordt door de financiële afdeling ðŸ˜Š.

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2436 reacties
  • antwoord
  • 13 juni 2023

Hoi @Ikg,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! 

Wat onhandig dat je nog steeds geen gebruik kan maken van de simkaart! 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even mee en zorg ik ervoor dat de simkaart gedeblokkeerd wordt door de financiële afdeling ðŸ˜Š.

Groetjes,
Amy