Ik heb sinds oktober een telefoon waarbij internet mogeljk is. Ik gebruik alleen internet via wifi, thuisnetwerk.
2 mnd geleden heb ik een medewerker gesprokken van Simyo over hoog factuur, bleek hoge kosten buiten belbundel bellen. Deze aangepast en op advies van medewerker internet instelling/mns uitgezet zodat ik niet perongeluk openbare netwerk zou gebruiken met kosten.
Nu krijg ik weer factuur waarbij ik prima binnen mijn belbundel blijf maar moet ik 23 euro extra betalen voor internet kosten ik begrijp hier helemaal niets van en ben in staat abonnement gelijk op te zeggen. Voor zover ik weet gebruik ik alleen maar wifi thuis en wifi op mijn werk. Weet iemand hoe dit kan???? en hoe ik dit kan voorkomen????
Dit frustreert enorm!!
Bedankt alvast!
Groetjes Carla
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum carlaschramm,
Ik zie dat je de optie 'internet op je mobiel/mms' op 23/11/12 hebt uitgezet. Deze wijziging is door een fout van Simyo vervolgens niet doorgevoerd in ons achterliggende systeem. De verbruikskosten ( 23,46) voor internet zal ik daarom laten verrekenen met je komende factuur/facturen. Onze excuses voor het ongemak. De optie staat nu overigens gewoon uit.
Groetjes,
Alex
Ik zie dat je de optie 'internet op je mobiel/mms' op 23/11/12 hebt uitgezet. Deze wijziging is door een fout van Simyo vervolgens niet doorgevoerd in ons achterliggende systeem. De verbruikskosten ( 23,46) voor internet zal ik daarom laten verrekenen met je komende factuur/facturen. Onze excuses voor het ongemak. De optie staat nu overigens gewoon uit.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.