.

Beantwoord

Factuur (internet G3 verbruik ipv Wifi)

  • 28 January 2013
  • 2 reacties
  • 399 Bekeken

Beste heer, mevrouw,Tot mijn schrik zag ik het factuurbedrag op mijn online rekening voor de maand december 2012. Al maanden gebruik ik Simyo met volle tevredenheid. Ik heb nooit een hoger factuurbedrag dan € 30,- per maand gehad. Tot mijn grote schrik zag ik dat het factuurbedrag voor de maand december € 190,29 bedraagt. Volgens de factuurspecificatie komt dit door het internetgebruik. Dit verbaast mij, omdat ik alleen gebruik maak van internet als ik gratis Wifi-verbinding heb en anders niet.Ik wil u er dan ook op wijzen dat hier sprake moet zijn van een fout en verzoek u om het factuurbedrag aan te passen.Graag zie ik jullie positieve reactie binnen twee weken tegemoet. Voordat ik eventueel mijn rechtsbijstandsverzekering inschakel wil ik Simyo graag een kans geven om dit op te lossen.Dhr. O. Akbal
icon

Beste antwoord door Wayne 29 January 2013, 12:37

Bekijk originele reactie

2 reacties

Beste heer, mevrouw,

Tot mijn schrik zag ik het factuurbedrag op mijn online rekening voor de maand december 2012. Al maanden gebruik ik Simyo met volle tevredenheid. Ik heb nooit een hoger factuurbedrag dan € 30,- per maand gehad.
Tot mijn grote schrik zag ik dat het factuurbedrag voor de maand december € 190,29 bedraagt. Volgens de factuurspecificatie komt dit door het internetgebruik. Dit verbaast mij, omdat ik met mijn NOKIA alleen gebruik maak van internet als ik gratis Wifi-verbinding heb en anders niet.

Ik wil u er dan ook op wijzen dat hier sprake moet zijn van een fout en verzoek u om het factuurbedrag aan te passen.

Graag zie ik jullie positieve reactie binnen twee weken tegemoet. Voordat ik eventueel mijn rechtsbijstandsverzekering inschakel wil ik Simyo graag een kans geven om dit op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Dhr. O. Akbal 
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum NokiaUser,

Wij hebben jouw aansluiting bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat de factuur correct is. Indien je enkel gebruik wenst te maken van internet via wifi, kan je de optie internet op je mobiel via jouw persoonlijke pagina uitschakelen. Op deze manier zal het niet mogelijk zijn om via ons netwerk gebruik van het internet te maken.

Reageer