Beste heer, mevrouw,Tot mijn schrik zag ik het factuurbedrag op mijn online rekening voor de maand december 2012. Al maanden gebruik ik Simyo met volle tevredenheid. Ik heb nooit een hoger factuurbedrag dan 30,- per maand gehad. Tot mijn grote schrik zag ik dat het factuurbedrag voor de maand december 190,29 bedraagt. Volgens de factuurspecificatie komt dit door het internetgebruik. Dit verbaast mij, omdat ik alleen gebruik maak van internet als ik gratis Wifi-verbinding heb en anders niet.Ik wil u er dan ook op wijzen dat hier sprake moet zijn van een fout en verzoek u om het factuurbedrag aan te passen.Graag zie ik jullie positieve reactie binnen twee weken tegemoet. Voordat ik eventueel mijn rechtsbijstandsverzekering inschakel wil ik Simyo graag een kans geven om dit op te lossen.Dhr. O. Akbal
Bladzijde 1 / 1
Beste heer, mevrouw,
Tot mijn schrik zag ik het factuurbedrag op mijn online rekening voor de maand december 2012. Al maanden gebruik ik Simyo met volle tevredenheid. Ik heb nooit een hoger factuurbedrag dan 30,- per maand gehad.
Tot mijn grote schrik zag ik dat het factuurbedrag voor de maand december 190,29 bedraagt. Volgens de factuurspecificatie komt dit door het internetgebruik. Dit verbaast mij, omdat ik met mijn NOKIA alleen gebruik maak van internet als ik gratis Wifi-verbinding heb en anders niet.
Ik wil u er dan ook op wijzen dat hier sprake moet zijn van een fout en verzoek u om het factuurbedrag aan te passen.
Graag zie ik jullie positieve reactie binnen twee weken tegemoet. Voordat ik eventueel mijn rechtsbijstandsverzekering inschakel wil ik Simyo graag een kans geven om dit op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Dhr. O. Akbal
Tot mijn schrik zag ik het factuurbedrag op mijn online rekening voor de maand december 2012. Al maanden gebruik ik Simyo met volle tevredenheid. Ik heb nooit een hoger factuurbedrag dan 30,- per maand gehad.
Tot mijn grote schrik zag ik dat het factuurbedrag voor de maand december 190,29 bedraagt. Volgens de factuurspecificatie komt dit door het internetgebruik. Dit verbaast mij, omdat ik met mijn NOKIA alleen gebruik maak van internet als ik gratis Wifi-verbinding heb en anders niet.
Ik wil u er dan ook op wijzen dat hier sprake moet zijn van een fout en verzoek u om het factuurbedrag aan te passen.
Graag zie ik jullie positieve reactie binnen twee weken tegemoet. Voordat ik eventueel mijn rechtsbijstandsverzekering inschakel wil ik Simyo graag een kans geven om dit op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Dhr. O. Akbal
Welkom op het forum NokiaUser,
Wij hebben jouw aansluiting bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat de factuur correct is. Indien je enkel gebruik wenst te maken van internet via wifi, kan je de optie internet op je mobiel via jouw persoonlijke pagina uitschakelen. Op deze manier zal het niet mogelijk zijn om via ons netwerk gebruik van het internet te maken.
Wij hebben jouw aansluiting bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat de factuur correct is. Indien je enkel gebruik wenst te maken van internet via wifi, kan je de optie internet op je mobiel via jouw persoonlijke pagina uitschakelen. Op deze manier zal het niet mogelijk zijn om via ons netwerk gebruik van het internet te maken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.