Hallo, onlangs heb ik een betalingsherinnering ontvangen per mail. De factuur heb ik direct overgeboekt, maar toen ik de mail nog eens goed overlas, zag ik dat de factuur niet handmatig overgeboekt mag worden. Wat nu?
Alvast bedankt voor de snelle reactie.
Vr.gr, Elle
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Elle,
Een handmatige betaling wordt vaak niet herkend door ons betaalsysteem. Vandaar dat we vragen om het bedrag altijd via iDEAL te betalen. Om je betaling terug te vinden, wil ik je vragen een email te sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] met daarin een printscreen waarop de betaling te zien is. Als je de email hebt gestuurd ontvang je een ticketnummer. Als je wilt dat ik de email meteen voor je verwerk, ontvang ik graag het ticketnummer.
Groetjes,
Alex
Een handmatige betaling wordt vaak niet herkend door ons betaalsysteem. Vandaar dat we vragen om het bedrag altijd via iDEAL te betalen. Om je betaling terug te vinden, wil ik je vragen een email te sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] met daarin een printscreen waarop de betaling te zien is. Als je de email hebt gestuurd ontvang je een ticketnummer. Als je wilt dat ik de email meteen voor je verwerk, ontvang ik graag het ticketnummer.
Groetjes,
Alex
Groetjes,
Alex
Hallo Alex,
Bedankt voor de snelle reactie. Het ticketnummer isĀ 180401.
Vr.gr,
Elle
Beste Elle,
De betaling van je factuur is reeds al verwerkt.
De betaling van je factuur is reeds al verwerkt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.