Skip to main content
Hallo,



Ik heb gister een betalings herinnering gekregen van Simyo maar heb hiervoor geen informatie gekregen dat ik mijn factuur niet betaald had.

Ik dacht in eerste instantie dat dit automatisch van mijn rekening afgeschreven zou worden. Nou blijkt dit dus niet gebeurd te zijn en schrok ik eigenlijk erg van de herinnering dat ik  dus snel geld naar jullie overgemaakt heb zonder eigenlijk goed te lezen dat dit per ideal betaald dient te worden. Ik heb het rekening nummer gebruikt wat op de site staat en mijn factuur gegevens ingevuld. Is dit een probleem heb ik nu wel of niet betaald??



gr



jessica
Hallo,



Ik heb gister een betalings herinnering gekregen van Simyo maar heb hiervoor geen informatie gekregen dat ik mijn factuur niet betaald had.

Ik dacht in eerste instantie dat dit automatisch van mijn rekening afgeschreven zou worden. Nou blijkt dit dus niet gebeurd te zijn en schrok ik eigenlijk erg van de herinnering dat ik  dus snel geld naar jullie overgemaakt heb zonder eigenlijk goed te lezen dat dit per ideal betaald dient te worden. Ik heb het rekening nummer gebruikt wat op de site staat en mijn factuur gegevens ingevuld. Is dit een probleem heb ik nu wel of niet betaald??



gr



jessica




Hoi Jvb14,



Welkom op het forum!

Handmatige betalingen worden niet automatisch verwerkt. Om de betaling te kunnen verwerken ontvang ik graag een betaalbewijs.

Het betaalbewijs kan je mailen naar email]klantenservice@simyo.nl[/email] t.a.v. Natascha. Graag verneem ik van je wat het ticketnummer is zodat ik dit kan door sturen naar de financiële afdeling.
Hallo Natascha,



Ik heb zojuist een betalingsbevestiging gestuurd naar de klantenservice. Het ticket nummer hiervan is:

 505527

Hoop dat ik je hierover voldoende heb geinformeerd en ik snel iets verneem over de status van mijn betaling. Op dit moment staat hij namelijk (onlangs dat ik betaald heb) op achterstallig.



Vriendelijke groet,



Jessica
Hallo Natascha,



Ik heb zojuist een betalingsbevestiging gestuurd naar de klantenservice. Het ticket nummer hiervan is:

 505527

Hoop dat ik je hierover voldoende heb geinformeerd en ik snel iets verneem over de status van mijn betaling. Op dit moment staat hij namelijk (onlangs dat ik betaald heb) op achterstallig.



Vriendelijke groet,



Jessica




Hoi Jvb14,



Ik heb je e-mail gevonden. Ik zie alleen geen rekeningnummer staan. Kan je mij voorzien van je rekeningnummer in een privé bericht. 🙂

Reageer