Skip to main content
Team,

Op dit moment krijg ik elke maand een e-mail met de mededeling dat de factuur klaar staat.

Is er een mogelijkheid om het PDF bestand van deze factuur toe te voegen aan deze e-mail?



MvG - Will

Ook ik ben hier voorstander van. Vind het onnodig veel werk… Het zou idd fijn zijn als er een factuur wordt gemaild met enkel de kosten, zonder telefoonnummers.

Bedankt voor je feedback, ik kan begrijpen dat je dit anders had willen zien. Nogmaals zal ik deze feedback doorzetten, wellicht kan hier in de toekomst verandering in komen. 


Hi, ook vanuit mijn dit verzoek. Een factuur met alleen kosten, zonder nummer specificatie zou perfect zijn. Dan deel je geen gevoelige informatie. Mocht iemand dan meer info willen kunnen ze de bijlagen los downloaden. Hoor graag wanneer dit geïmplementeerd is!

Ik begrijp echt niet wat het probleem is om een factuur in ‘mij Simyo’ zelf even te downloaden. Als je alleen pagina 1 gebruikt voor ‘door factureren’ heb je alle noodzakelijke gegevens maar zonder nummers. We hebben tenslotte allen gekozen voor budgetprovider, dit zal kostenverhogend werken waar iedereen aan zal moeten bijdragen.   


Reageer