Goedemiddag,
Ik heb in maart mijn internetbundel verhoogd van 500mb naar 1000mb. Nu staat er op mijn factuur van maart bij abonnementen (01-04-2013 - 30-04-203) een 1000mb bundel en zijn de kosten van die bundel in rekening gebracht. Echter heb ik in maart meer dan 500mb gebruikt, dus daar zijn verbruikskosten bijgekomen.
Ik snap dat ik die verbruikskosten moet betalen, maar dan moet ik ook de abonnementskosten betalen van de 500mb bundel i.p.v. 1000mb.
Kunnen jullie dit voor mij ophelderen?
Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Dat lijkt mij ook omdat je 1000Mb bundel pas deze maand loopt.
Ik heb in maart mijn internetbundel verhoogd van 500mb naar 1000mb. Nu staat er op mijn factuur van maart bij abonnementen (01-04-2013 - 30-04-203) een 1000mb bundel en zijn de kosten van die bundel in rekening gebracht. Echter heb ik in maart meer dan 500mb gebruikt, dus daar zijn verbruikskosten bijgekomen.
Ik snap dat ik die verbruikskosten moet betalen, maar dan moet ik ook de abonnementskosten betalen van de 500mb bundel i.p.v. 1000mb.
Kunnen jullie dit voor mij ophelderen?
Alvast bedankt.
Hoi Davesome,
Welkom op het forum!
Op 12 maart heb je internetbundel gewijzigd van 500 naar 1000 MB. De internetbundel van 1000 MB is ingegaan op 1 april.
Op de factuur van de maand maart betaal je de abonnementskosten van de maand april en verbruikskosten van de maand maart.
De abonnementskosten van de maand maart heb je betaald op de factuur van de maand februari.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.