.

Beantwoord

Factuur downloaden kan niet meer, waarom?

  • 22 January 2016
  • 7 reacties
  • 247 Bekeken

Badge
Kan de factuur niet meer downloaden van website.
icon

Beste antwoord door Estelle 23 January 2016, 09:05

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Reg,

Mij lukt het prima om de factuur te downloaden en te openen, misschien was er even een kleine storing toen jij het probeerde.
Badge
Beste Frans, Heb het nu na je reactie weer geprobeerd en krijg weer dezelfde reactie te zien, te weten: Hé, hier gaat wat mis …
Ik gebruik Windows 7 met Explorer. Vorig jaar had ik nog geen problemen met het downloaden. Dit kan m.i. enkel aan Simyo liggen, die een update hebben geïnstalleerd met nog een bug.
Reputatie 7
Badge +9
Ik gebruik ook W7 met Explorer (10) en hier gaat het prima.... ik weet het verder ook niet
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Reg.,

Hmmm, vreemd dat je je facturen niet kunt downloaden. Vaak helpt het om je cookies te verwijderen en deze opnieuw te accepteren op onze website. Ik kan wel facturen downloaden als ik inlog op een testaccount. Misschien is het ook een idee om een andere browser te gebruiken voor het downloaden.

Laat je mij even weten welke facturen je wilt downloaden? Dan mail ik die naar je.

Groetjes,
Estelle

Bedankt voor je hulp, franswon!
Badge
Hi Estelle,

Ik probeerde de laatste van december 2015 te downloaden en dat gaat niet. De nota's tot van november 2015 gaan wel goed.... ik vind dit maar eigenaardig, maar misschien komt het omdat de laatste nog niet betaald is?.
Reputatie 7
Badge +9
Dat mag geen verschil uitmaken Reg.
Misschien staat de factuur niet goed op de server, ik weet niet of de factuur op een andere manier naar jou gestuurd kan worden. Daar moet een moderator maar even naar kijken.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Reg.,

Zoals franswon zegt, heeft de betaalstatus geen invloed op het wel of niet kunnen downloaden. Het is dus heel vreemd. Ik heb je een mail gestuurd met de factuur. Heb je 'm ontvangen?

Groetjes,
Estelle

Reageer