Skip to main content

.

Beantwoord

Factuur december downloaden lukt niet?

• 19 januari 2025
  • 6 reacties
  • 34 Bekeken

Facturen van eerdere maanden kan ik inzien en downloaden maar die van december niet? En mijn man die hetzelfde abonnement bij Simyo heeft kan het ook niet. Is er een storing? 

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@Tvbdb,

Bedankt voor je bericht. Ik heb vernomen dat de publicatie van de facturen in Mijn Simyo vorige week door een verstoring niet gepubliceerd waren, dit is vandaag opgelost. Zou je kunnen kijken of je de factuur van december nu wel kunt downloaden? 

@Ron H zou jij kunnen linken waar dit eerder onder de aandacht is gebracht? Wij moderators horen dit namelijk nu pas, wellicht dat we het hebben gemist dus wij willen dit graag even dubbel checken. Dit mag ook via een privébericht.

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

6 reacties

JanD
  • Consultant
  • 765 reacties
  • 19 januari 2025

Beste ​@Tvbdb de aankondiging per mail was veel eerder dan dat je de factuur (nog) niet kunt downloaden, is mij ook opgevallen.

• auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 19 januari 2025

Ah, dus ik moet nog even geduld hebben? Ik had de mail vrijdag gekregen en vandaag lukt downloaden dus nog niet. Ik probeer het later deze week nog eens. Wel onhandig want zo vergeet je het snel. 

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • 1274 reacties
  • 19 januari 2025

Dit is al eerder onder de aandacht gebracht maar helaas nog steeds niet in orde.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • antwoord
  • 20 januari 2025

Hoi ​@Tvbdb,

Bedankt voor je bericht. Ik heb vernomen dat de publicatie van de facturen in Mijn Simyo vorige week door een verstoring niet gepubliceerd waren, dit is vandaag opgelost. Zou je kunnen kijken of je de factuur van december nu wel kunt downloaden? 

@Ron H zou jij kunnen linken waar dit eerder onder de aandacht is gebracht? Wij moderators horen dit namelijk nu pas, wellicht dat we het hebben gemist dus wij willen dit graag even dubbel checken. Dit mag ook via een privébericht.

Groetjes,
Seren

• auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 20 januari 2025

Inmiddels lukt het downloaden inderdaad. Vervelend dat dit niet matchte met de mail maar goed, blij dat het verholpen is. Ik ga ervan uit dat dit in het vervolg beter zal gaan! 

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • 20 januari 2025
Tvbdb schreef:

Inmiddels lukt het downloaden inderdaad. Vervelend dat dit niet matchte met de mail maar goed, blij dat het verholpen is. Ik ga ervan uit dat dit in het vervolg beter zal gaan! 

Fijn dat het weer werkt! Yes, dit zal volgende maand hopelijk gewoon weer soepel verlopen 😊.

Aangezien je vraag is beantwoord en je nu bent geholpen zal ik deze topic sluiten. Mocht je een andere vraag hebben kun je altijd een nieuw topic starten