Skip to main content

.

Vorige maand is de telefoonrekening afgeboekt maar weer teruggestort in verband met onvoldoende bestedingsruimte. Ik heb gewacht tot jullie het opnieuw zouden afboeken maar dit gebeurde niet. Toen kwam ik erachter dat ik al diverse mailtjes had waarin stond dat ik het bedrag via ideal moest overmaken. Dit heb ik binnen de termijn gedaan en nu is mijn telefoon alsnog afgesloten!! Ik ben hier NIET blij mee en ik wil graag dat dit zo spoedig mogelijk opgelost wordt. Ik ga zeker geen 40 euro extra betalen!! Ook de klantenservice bellen heeft geen zin. Dit had ik uit voorzorg geprobeerd maar er nam na 25 min nog niemand op. Graag hoor ik van u.



Mvg Suzan



P.s. Het betreft factuur nummer : 22769*** die op 24 augustus betaald is!
Welkom op het forum isuzan,



De factuur is volgens onze gegevens reeds betaald en de aansluiting is actief. Klopt het dat je gewoon gebruik kan maken van jouw aansluiting? Indien dit niet het geval is, zou je even je toestel uit en aan kunnen doen en mij vervolgens laten weten of het werkt?
Ja bedankt! Alles werkt weer.
Hey isuzan,



Bedankt voor jouw terugkoppeling. Goed om te horen dat alles weer functioneert!

Reageer