Skip to main content
Mijn factuur van januari is betaald en vanaf vandaag zouden mijn nieuwe bundels ingaan.. Bij instellingen blijft staan dat

Mijn simkaart voor uitgaan en inkomende

Oproepen geblokkeerd is. Wanneer kan ik weer bellen?
Sorry december is betaald maar ik blijf geblokkeerd.. Kan dit er

Zo snel mogelijk vanaf?
Hoi Bolle83, welkom op het Simyo forum :)



Wat vervelend dat je bent geblokkeerd voor in en uitgaande gesprekken! Ik zie dat je gister heel veel gesprekken hebt gevoerd naar 0900-1594. Bij deze dienst komen er zeer hoge kosten kijken, omdat je er onder andere 'giftcards' en 'gamecards' mee kunt kopen, waar je uiteraard verder weer leuke dingen van kan doen. We hebben je aansluiting daarom geblokkeerd in verband met die hoge verbruik.



We willen daarom graag een aanbetaling zien van minimaal € 100,-, die je kunt voldoen via Mijn Simyo 🙂. Vlak na de betaling krijg je bericht dat we je aansluiting weer hebben geactiveerd en kun je er weer gebruik van maken.



Gaat dat lukken?



Groetjes, Tiury
Hoi mijn nummer is ook geblokkeerd en verhoogd terwijl ik wel binnen de 7 dagen hebt betaald hoe kan dat ?
Hoi Angelo17,



Het duurt even voordat wij de betaling kunnen zien. Dit moet namelijk verwerkt worden door de banken. Je aansluiting is vandaag gedeblokkeerd. Heb je al gemerkt dat je weer kan bellen/internetten? :)



Groetjes, Angelica

Reageer