Ik ben onlangs van Bank gewisselt die hebben in de loop van de laatste 6 weken willekeurig rekeningen terug geboekt.
Waaronder ook een paar van Simyo.
Deze heb ik vorige week alsnog in betaald met mijn nieuw bankrekening.
Reden dat dit niet eerde lukte is het simpele feit dat de euroblaadjes aan mijn geldboom nog niet volgeorit waren.
Maar daar had Simyo niets mee te maken dus sloten ze maar af.
Maar ze beloven ook binenn 3 werkdagen NA betaling de telefoon weer in gebruik te stellen.
Nou het zijn er intussen alweer 5 werkdagen en raad eens.
Telefoon weigert dienst.
Hoelang moet ik nog wachten voor ik kan bellen met mijn telefoon.
Of moet ik eerst vooruit betalen voor de rest van het jaar.
Mijn ervaring met klandisie de laatste jaren is erg slecht.
Ongeacht om welk bedrijf/aanbieder het gaat.
De klant is koning of beter gezegt de klant WAS koning.
Maar denk eraan zonder klanten geen inkomsten.
En er zijn meer aanbieders.
Bladzijde 1 / 1
Ik zou even met de klantenservice bellen (0900-8090 vanaf een vaste lijn), dat is de snelste manier om dit op te lossen. Voor een oplossing via dit forum moet je meestal 1 werkdag wachten voordat een moderator de zaak oppakt.
Oftewel bel maar weer een duur nummer.
Zoals ik al zei klandisie tegenwoordig is zwaar ondermaats.
Zoals ik al zei klandisie tegenwoordig is zwaar ondermaats.
35 cent per gesprek (dus niet per minuut) vind ik niet duur.
Zoals ik al zei klandisie tegenwoordig is zwaar ondermaats.
Ja ook bij de AH is die zwaar ondermaats.
Zal wel een tendensie zijn tegenwoordig.
Jullie wonen in het verkeerde land!
Waaronder ook een paar van Simyo.
Deze heb ik vorige week alsnog in betaald met mijn nieuw bankrekening.
Reden dat dit niet eerde lukte is het simpele feit dat de euroblaadjes aan mijn geldboom nog niet volgeorit waren.
Maar daar had Simyo niets mee te maken dus sloten ze maar af.
Maar ze beloven ook binenn 3 werkdagen NA betaling de telefoon weer in gebruik te stellen.
Nou het zijn er intussen alweer 5 werkdagen en raad eens.
Telefoon weigert dienst.
Hoelang moet ik nog wachten voor ik kan bellen met mijn telefoon.
Of moet ik eerst vooruit betalen voor de rest van het jaar.
Mijn ervaring met klandisie de laatste jaren is erg slecht.
Ongeacht om welk bedrijf/aanbieder het gaat.
De klant is koning of beter gezegt de klant WAS koning.
Maar denk eraan zonder klanten geen inkomsten.
En er zijn meer aanbieders.
Hoi Ultrafox69,
Ik heb je aansluiting laten deblokkeren. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.
@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Hoe lang duurt het voor je weer aangesloten word na dat je betaald hebt
Gr. Spooky
Gr. Spooky
Gr. Spooky
Hoi Spooky,
dat ligt er een beetje aan, hoe je hebt betaald. Heb je een herinnering betaald met een iDeallink, dan gaat het redelijk snel. Heb je zelf iets handmatig overgemaakt aan ons, dan hebben we daar een betaalbewijs van nodig. En als je aan het incassobureau hebt betaald, dan wachten we op een seintje van hun, waarna we 48 uur hebben om je weer aan te sluiten.
Het gaat dus niet 1, 2, 3 na je betaling.
Ik zie dat ze jouw aansluiting gisteren middag hebben gedeblokkeerd, en je daar per mail over hebben geïnformeerd.
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.