Skip to main content
Beste Simyo,



Sinds 3-2-2014 ben ik geen klant meer van jullie en ben ik overgestapt naar Tele2 (met nummerbehoud). Onlangs kreeg ik een e-mail van jullie dat het factuur van februari klaar stond. Ik was in de veronderstelling dat ik maar een deel van het maandbedrag moest betalen aangezien ik maar 3 dagen van de maand februari gebruik heb gemaakt, dit was echter niet het geval. Daarnaast had ik een tijdje geleden een vervangende simkaart aangevraagd, dit was een foutje en was gelijk weer door een medewerker van jullie geannuleerd. Ik heb deze simkaart dan ook nooit ontvangen, maar op het factuur van februari staat hij er wel op (5 euro). Graag jullie actie op bovenstaande punten, ik hoop van jullie te horen.



Groet Marije K.
Hoi Marije68,



Ik zie het, die simkaart is geannuleerd en niet van de factuur af gehaald. Dat ga ik nu voor je doen. Excuses daarvoor.

Ook de abonnementskosten zal ik voor je corrigeren.

Kun jij daarom via je Internetbankieren de komende incasso tegenhouden? Dan sturen wij je een email met een link naar iDeal om het gecorrigeerde bedrag te betalen.

Alvast bedankt daarvoor :)



groetjes,

Charlene
Bedankt voor uw reactie. Ik zal de incasso tegenhouden en dan wacht ik jullie e-mail af.



Groet
Hartelijk dank, Marije68,



Dan komt het helemaal goed :)



Groetjes,

Charlene

Reageer