Skip to main content
Hallo!



Allereerst wil ik jullie even melden dat ik tot nu toe tevreden ben met Simyo.

Ik heb alleen een vraag rondom 2 mails die ik gekregen heb van Simyo. Ik weet op dit moment even niet meer wat ik moet doen.



•De 1ste mail (verzonden 21 januari) gaat over het feit dat de automatische incasso van Januari is mislukt:"Omdat het niet mogelijk is gebleken om je factuur of aankoop automatisch te incasseren, nodigen wij je uit tot online betaling van je factuur"

•De 2de mail (verzonden 22 januari) gaat over de factuur van Januari: "Het factuurbedrag wordt over enkele dagen automatisch geïncasseerd. Je kunt het niet handmatig overmaken."



Moet ik nu wel of niet de ideal transactie doen? Is dit wel van jullie? Het komt heel vreemd over deze tegenstrijdigheid.



Groeten,



Ruben
Hoi Yme, welkom op het Simyo forum :)



Het is te begrijpen dat die mails voor wat verwarring zorgen 😕 We (tenminste, onze financiële mensen) moesten even heel snel handelen toen bleek dat er een groep klanten was waarbij duidelijk was dat er deze maand niet geïncasseerd kan worden.

Die hebben allemaal de 1e mail ontvangen ontvangen waaruit je citeert.

De daaropvolgende mail is de standaardmail die gestuurd wordt met het bericht dat de factuur klaarstaat en geïncasseerd gaat worden. Die mail is geautomatiseerd verstuurd en voor álle klanten gelijk.



Achteraf gezien was het misschien beter als de volgorde anders was geweest, maar het klopt in elk geval wel. Dat je de 1e mail hebt gekregen, betekent dat je even via de iDeal link moet betalen.
Okee, dank je wel voor de hulp en ik ga gelijk even overmaken.



Groeten!



Hoi Yme, welkom op het Simyo forum :)



Het is te begrijpen dat die mails voor wat verwarring zorgen 😕 We (tenminste, onze financiële mensen) moesten even heel snel handelen toen bleek dat er een groep klanten was waarbij duidelijk was dat er deze maand niet geïncasseerd kan worden.

Die hebben allemaal de 1e mail ontvangen ontvangen waaruit je citeert.

De daaropvolgende mail is de standaardmail die gestuurd wordt met het bericht dat de factuur klaarstaat en geïncasseerd gaat worden. Die mail is geautomatiseerd verstuurd en voor álle klanten gelijk.



Achteraf gezien was het misschien beter als de volgorde anders was geweest, maar het klopt in elk geval wel. Dat je de 1e mail hebt gekregen, betekent dat je even via de iDeal link moet betalen.


Okee, dank je wel voor de hulp en ik ga gelijk even overmaken.



Groeten!




Geen dank 😃

Reageer