.

Beantwoord

Factuur

  • 10 December 2012
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Badge
Ik word afgelopen woensdag weer aangesloten  na het  betalen van mijn factuur, en vervolgens sluiten jullie me donderdag middag weer af ??
Ik word hier niet blij van !!..

Vervolgens laten jullie nix weten en kan ik dus al dagten geen gebruik van mijn mobiele aansluiting ??!!

Wat gaan we hieraan doen mensen van Simyo ??
icon

Beste antwoord door Wayne 11 December 2012, 11:17

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Hey Wendy79,

De reden dat jouw aansluiting geblokkeerd is, is het feit dat er voor jouw aansluiting een openstaande vordering bij incassobureau IMNederland geregistreerd is. Zodra deze volledig betaald is, zal IMNederland ons dit laten weten waarna wij jouw aansluiting zullen deblokkeren.

Reageer