Ik word afgelopen woensdag weer aangesloten na het  betalen van mijn factuur, en vervolgens sluiten jullie me donderdag middag weer af ??
Ik word hier niet blij van !!..
Vervolgens laten jullie nix weten en kan ik dus al dagten geen gebruik van mijn mobiele aansluiting ??!!
Wat gaan we hieraan doen mensen van Simyo ??
Bladzijde 1 / 1
Hey Wendy79,
De reden dat jouw aansluiting geblokkeerd is, is het feit dat er voor jouw aansluiting een openstaande vordering bij incassobureau IMNederland geregistreerd is. Zodra deze volledig betaald is, zal IMNederland ons dit laten weten waarna wij jouw aansluiting zullen deblokkeren.
De reden dat jouw aansluiting geblokkeerd is, is het feit dat er voor jouw aansluiting een openstaande vordering bij incassobureau IMNederland geregistreerd is. Zodra deze volledig betaald is, zal IMNederland ons dit laten weten waarna wij jouw aansluiting zullen deblokkeren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.