Goedemiddag,
Ik wil een factuur betalen gezien het onlangs hoge verbruik. Helaas kan ik jullie niet bereiken nog per whatsapp. (wat wel werkt) Kan iemand van jullie team contact met mij opnemen?
Groet, Johan
Goedemiddag,
Ik wil een factuur betalen gezien het onlangs hoge verbruik. Helaas kan ik jullie niet bereiken nog per whatsapp. (wat wel werkt) Kan iemand van jullie team contact met mij opnemen?
Groet, Johan
Gaat dat niet per automatische incasso dan
Wacht anders de reactie van een moderator af.
Bij een ander topic gaf een moderator dit antwoord:
Wij versturen altijd een e-mail zodra je simkaart is geblokkeerd wegens hoogverbruik. In deze e-mail vermelden wij dat je je simkaart kunt blokkeren door een aanbetaling te doen via Mijn Simyo. Het resterende bedrag van de factuur wordt volgende maand afgeschreven van je rekening.
Ik hoor graag van je of het is gelukt hiermee!
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Ik zie dat je aansluiting inmiddels al gedeblokkeerd is. De betaling van de hoge factuur zal eind september via automatische incasso plaatsvinden.
Mocht je voor die tijd willen betalen kan dat eventueel met een handmatige overboeking. Het rekeningnummer van Simyo kan je hier terugvinden.
Wil je een betalingsregeling treffen voor deze factuur? Neem dan contact op met onze klantenservice na incassodatum.
Groetjes,
Ashley
Gaat dat niet per automatische incasso dan
Wacht anders de reactie van een moderator af.
Bij een ander topic gaf een moderator dit antwoord:
Wij versturen altijd een e-mail zodra je simkaart is geblokkeerd wegens hoogverbruik. In deze e-mail vermelden wij dat je je simkaart kunt blokkeren door een aanbetaling te doen via Mijn Simyo. Het resterende bedrag van de factuur wordt volgende maand afgeschreven van je rekening.
Ik hoor graag van je of het is gelukt hiermee!
dank je
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Ik zie dat je aansluiting inmiddels al gedeblokkeerd is. De betaling van de hoge factuur zal eind september via automatische incasso plaatsvinden.
Mocht je voor die tijd willen betalen kan dat eventueel met een handmatige overboeking. Het rekeningnummer van Simyo kan je hier terugvinden.
Wil je een betalingsregeling treffen voor deze factuur? Neem dan contact op met onze klantenservice na incassodatum.
Groetjes,
Ashley
dank je, maar jullie zijn onbereikbaar, ik bel nu al 30 minuten met klantenservice, whatsapp ook. 0 reacties, graag telefonnnummer van de facturatie afdeling. Zondag via Whatsapp binnen de openingstijden nul reacties. Maandag idem meerdere keren , nul reacties, Bellen alleen het muziekbandje.
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Het is op dit moment super druk via meerderen kanalen (en zelfs extreem druk via Whatsapp). Hierdoor kan het wat langer duren voordat je reactie van ons krijgt. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij proberen al onze klanten zo snel mogelijk te helpen. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij het graag.
Groetjes,
Roeqajja
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.