Goedemiddag,
Ik wil een factuur betalen gezien het onlangs hoge verbruik. Helaas kan ik jullie niet bereiken nog per whatsapp. (wat wel werkt) Kan iemand van jullie team contact met mij opnemen?
Groet, Johan
Goedemiddag,
Ik wil een factuur betalen gezien het onlangs hoge verbruik. Helaas kan ik jullie niet bereiken nog per whatsapp. (wat wel werkt) Kan iemand van jullie team contact met mij opnemen?
Groet, Johan
Beste antwoord door Ashley
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Ik zie dat je aansluiting inmiddels al gedeblokkeerd is. De betaling van de hoge factuur zal eind september via automatische incasso plaatsvinden.
Mocht je voor die tijd willen betalen kan dat eventueel met een handmatige overboeking. Het rekeningnummer van Simyo kan je hier terugvinden.
Wil je een betalingsregeling treffen voor deze factuur? Neem dan contact op met onze klantenservice na incassodatum.
Groetjes,
Ashley
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.