.

Beantwoord

Factuur

  • 14 March 2013
  • 3 reacties
  • 295 Bekeken

Badge
Er loopt al vanaf 4 maart een vraag over mijn factuur over februari en maart. Ik denk dat alle aanloop naar de nieuwe website niet gesmeerd loopt, dat kan. Echter foute facturen aan cliënten behoren toch wel de voorkeur te krijgen, als je je klanten kwijtraakt heb je niets meer aan een nieuwe website, toch?.

Mvg Ton
icon

Beste antwoord door Natascha 16 March 2013, 09:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi Pikkebaas,

Welkom op het forum!
Ik heb de beide facturen bekeken en de kosten voor het internet die onterecht in rekening zijn gebracht heb ik voor je gecrediteerd.
Je zult dit op je factuur terug vinden onder het kopje 'Kortingen & Verrekeningen'.
Badge
Dank U voor de medewerking.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Pikkebaas,

Graag gedaan!

Reageer