.

Beantwoord

Facturen, naar oud mailadres, incasso..

  • 6 March 2013
  • 3 reacties
  • 216 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Goedemiddag,

Bij deze plaats ik mijn bericht nog eens, nu op de juiste plek?

Wellicht dat ik op deze wijze contact krijg met jullie.

Voor een aantal maand terug heb ik mijn mailadres veranderd van kadgr***@hotmail.com naar kadgr***@gmail.com.
Dit heb ik ook doorgegeven aan simyo tevens ook in mijn instellingen veranderd.
Afgelopen weekend kreeg ik een brief in de bus dat ik een achterstallig bedrag moest betalen van rond de 12€ met 40€ incasso kosten.

Ik heb mijn mail gecheckt en geen enkel bericht oid gekregen van simyo dat er een factuur open stond..(normaliter wordt het automatisch afgeschreven, maar daarin gaat soms wat mis.
Voor mij vreemd dat ik dan wel deze brief heb gekregen.

Ik heb dus zaterdag jl eens in mijn oude mailbox gekeken(hopende dat die nog te openen was), en daar zie ik mail berichten van simyo in staan, dat er openstaande facturen zijn.
Jullie hebben dus berichten verstuurd naar mijn oude mailadres die niet meer in gebruik is, terwijl ik mijn nieuwe mail adres wel heb doorgegeven.
De berichten gaan door tot 20 februari 2013!!
Nogmaals, ik heb mijn adres medio december/januari al veranderd..
Dus ook de nieuwe facturen van januari en februari komen niet op mijn nieuwe mailadres.

Ik heb jullie in net weekend meteen een mail verzonden, en krijg vandaag (dinsdag 05022013)bericht dat het te druk is, en dat de mail later beantwoord zal worden.
Ook probeer ik sinds gisteren telefonisch contact te zoeken(dat is immers de kortste klap), maar tot heden kom ik er dus niet door!

Wat wel vreemd is, sinds ik jullie afgelopen weekend de mail heb verstuurd, ontvang ik vandaag in mijn nieuwe mailbox ineens wel een factuur van januari, een factuur die per ideal betaald moet worden.
Hoe kan het dat ik ineens deze factuur wel op mijn huidige mailadres krijg? NA mijn mail van afgelopen weekend.

Hoe gaat dit opgelost worden?
Want in deze vind ik de extra kosten niet terecht..uiteraard zal ik de verbruikte kosten overmaken.

Vr gr v
K de G
icon

Beste antwoord door Natascha 9 March 2013, 10:30

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
How bizar!

Je datum staat op 05022013, maar je bedoelt wellicht 05032013?
Badge
Niet bizar, per ongeluk 2 ipv 3 neer gezet:)
Badge +6
Hoi Jilzz,

Ik zie dat je dezelfde vraag hier hebt gesteld. Om het forum overzichtelijk te houden, zullen we dit topic sluiten. In het andere topic zullen we je vraag behandelen.