.

Vraag

Facturen downloaden lukt niet

  • 25 September 2012
  • 3 reacties
  • 333 Bekeken

Hoi,

Sinds een lange tijd maar weer eens ingelogd om een factuur te kunnen inzien...helaas.
Ik zie ze allemaal wel staan maar als ik op ze klik om te downloaden opent er een lege pagina en gebeurt er verder niets. Ik krijg ook geen foutmeldingen o.i.d.
En ja ik ben gewoon ingelogd. Anyone ??

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum zoef40,

Heb je wel een programma op je computer staan waarmee je PDF files kan openen? Zo ja, probeer dan eens een andere internet browser. Graag hoor ik of het dan wel lukt.

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Ik gebruik Foxit Reader en die werkt naar behoren ook voor webformulieren. Google chrome ondersteund het PDF formaat en met die browser kan ik dus wel de facturen bekijken/opslaan/printen. Blijkbaar is het een instelling van IE die dit veroorzaakt. Ik laat Chrome er wel als alternatieve browser op staan voor dit soort zaken, echter niet als default browser (google is well known voor zijn slechte privacy voorwaarden).

Bedankt voor je hulp!
Badge +2
Beste zoef40 ,

Wij zijn blij om te vernemen dat het met een andere webbrowser wel lukt. Het zal dus echt aan de instellingen van Internet Explorer op je computer liggen. Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je die altijd stellen.

Groetjes,

Arie

Reageer