.

Beantwoord

Facturatie issue sinds begin april/eind maart

  • 3 April 2024
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

Badge

Beste,

 

Ik kijk vandaag (3 april) naar mijn facturatie en zie dat er een aantal zaken ontbreken die er eind maart nog wel in stonden:

  • ivm een lopend issue met Voicemail in het buitenland zowel de kosten ( 2 x 1.27) als de vergoeding van Simyo (ook 2 x 1.27).
  • 1 x SMS verzonden vanuit USA (1 x 0.51)
  • de Euro 10 van de vriendendeal.

Kunnen jullie nagaan wat er gebeurd is ??

 

Ger

icon

Beste antwoord door Roeqajja 4 April 2024, 12:58

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @NRG1959,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag even met je mee wat er aan de hand is.

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie de vergoeding voor de belkosten naar het buitenland (€2,54) en korting Vriendendeal (€10) wel op je factuur van maart staan. Ik zie alleen niet de vergoeding van de sms van €0,51 terug, wel zie ik dat dit is besproken dus ik zorg ervoor dat dit ook vergoed wordt zoals afgesproken. Dit wordt dan binnen een week geregeld. Verder klopt alles op je factuur! 🙂

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Roeqajja
 

Badge

Beste Roeqajja,

 

bedankt voor de reactie. Ik ben blij dat jij eea kunt zien/terughalen. Maar nog steeds kan ik het niet zien in zowel de App als in Mijn SImyo.

Ik zie december 2023 en Januari 2024 (beide 0 omdat ik op 5 maart ben overgestapt !)

Vervolgens als ik klik op maart kan ik wel de kosten zien maar geen vergoedingen (ook de Vriendendeal korting).

 

Graag zou ik normaail inzicht hier in willen hebben.

 

Alvast bedankt!

 

Ger

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @NRG1959,

Bedankt voor je reactie. Het kan inderdaad kloppen dat je de vergoeding en de vriendendeal nog niet terugziet op de factuur van maart. Dit komt omdat half april de factuur officieel beschikbaar komt, vanaf dat moment kan je dus de juiste factuur van maart inzien 😊.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag! 

Groetjes,
Amy

Reageer