Wij zijn vandaag na het eten een rondje gelopen met onze zoon. Gedurende dit uurtje kreeg mijn zoon een appje dat 80% van zijn data verbruik op is. Ik heb zelf meteen al het data verkeer geblokkeerd en z’n telefoon uitgezet. Wat mij verbaasde is dat gedurende dat bewuste uur na uitzetten het dataverkeer gigantisch was. Let wel, 18 GB boven zijn bundel met een bedrag van ruim 2500,- ik weet dat het verbruik iets doorloopt qua registratie, maar dit kan niet! Ik kon dit volgen via mijn telefoon en het bestaat niet dat dit ondanks het uitzetten toch zo onwijs doorloopt. Ik heb tevens zijn verbruik eens nader berekend en ik kom op meer dan 1 GB per minuut via een 4G netwerk, wat dus al helemaal niet kan (lees, glasvezel is 1000MB per minuut) 4G is 350 mb per minuut.
Ik heb thuis alles nagekeken en ook in de historie via de iphone app, zie ik dit verbruik qua hoeveelheid niet terug.
Graag kom ik met u in contact om dit op te lossen, want mijn zoon is compleet van slag en mijn vertrouwen dat dit zo ineens kan is wel aardig zoek op deze manier.
U kan ook in voorgaande verbruik terugzien dat dit nooit is voorgekomen. Ik heb u via Whatsapp een bericht gestuurd maar ook hierop na 1,5 uur geen reactie helaas. Dus daarom probeer ik het ook maar op deze wijze.
Ik hoop oprecht op een oplossing / coulance dan wel dat u kan nakijken waar deze extreme hoeveelheid vandaan komt ondanks het feit dat u aangeeft op diverse zaken dat er privacy van toepassing zou zijn, is er ook een beschermplicht lijkt mij. Wij zijn ten einde raad en wachten uw reactie graag zsm af!
Beantwoord
Extreem hoog verbruik in één uur tijd! Wat kan ik doen?
Beste antwoord door Anonymous
Hallo
Voor de overige vragen zul je op de reactie van een moderator van Simyo moeten wachten.
Succes.
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.