Hoi @CinH,
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat er zulke hoge kosten zijn gemaakt buiten de bundel! Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan geschrokken bent.
Zodra je internetbundel op is, sturen wij 2 waarschuwingsberichten bij 80% en 100% verbruik van je bundel. Ik raad aan om in het vervolg goed op deze sms’jes te letten! Hierin vermelden wij dat je €0,15 cent per MB betaald zodra je internetbundel op is en dat je het best verder via wifi kunt internetten of MB's bijkopen via Mijn Simyo. Wij kunnen niet zien waar je MB's aan zijn verbruikt vanwege de privacywetging, maar dit kun je soms wel terugvinden in je telefoon zelf. Afhankelijk van welk toestel je hebt.
Op onze website hebben wij eventueel een blog met databesparingstips, misschien komt dit van pas in de toekomst.
Uit je bericht begrijp ik dat je de kosten niet bewust hebt gemaakt. Ik kan begrijpen dat het een keer mis kan gaan en wil daarom graag met je meekijken wat er mogelijk is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan pak ik je aansluiting erbij en overleg ik meteen even met de financiële afdeling of wij je éénmalig tegemoet kunnen komen.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Groetjes,
Roeqajja
Superfijn geholpen en Simyo heeft het bedrag verlaagd naar 45 euro. Nog steeds geen idee wat er gebeurd is maar ben blij met de oplossing!
dank!
Hoi @CinH,
Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat wij je blij hebben kunnen maken met de coulance!
Fijne dag .
Groetjes,
Roeqajja