Skip to main content

Beste, 

ben nog niet heel lang klant bij jullie, maar zeer zeker vertreden over mijn abonnement en de gunstige tarieven! Niks te klagen! 

Nou werd ik gister wakker met het mailtje dat mijn simkaart geblokkeerd was omdat er erg hoge kosten gemaakt waren. 

Het internet bij ons in huis is de laatste weken erg slecht en daardoor is mijn bundel er ook veel sneller doorheen gegaan dan normaal. 
Ik heb toen heel handig via de app internet bundels erbij gekocht. 

Ik ben na jullie mailtje heb verbruik even gaan bekijken en zag ik dat er 14 en 15 juli midden in de nacht super hoge internetkosten zijn gemaakt (terwijl ik sliep dus haha) 
Thuis zal het internet wel weer uitgevallen zijn en daardoor ontstaan. 
Wat wel gek is natuurlijk midden in de nacht. Jullie enig idee hoe dit kan? 

Ik snap dat dit natuurlijk niet perse jullie "probleem" is, maar ik vroeg mij af of het mogelijk is om samen tot een oplossing te komen. Ik ben mega tevreden met jullie en jullie service, en had ook 0 kwaad in de bedoeling aangezien ik er van op de hoogte was dat mijn bundel op was en ik daardoor dus ook een paar keer extra mb's heb bij gekocht. 

In de bijlage vinden jullie een screenshot van mijn verbruik op 1 van de 2 nachten. 

Hoop dat we dit op een bepaalde manier kunnen oplossen! 

Alvast super bedankt! 

Groetjes Gwen 
 

Hoi GwenD,

 

Super zuur dat dit gebeurd is, ik snap dat het niet bewust gebeurd is. Om te achterhalen waar het internet aan is verbruikt raad ik je aan deze link even te doornemen:

https://www.simyo.nl/blog/nooit-meer-over-je-mobiele-datalimiet-heen/

 

Ik stuur je even een privéberichtje omtrent de gemaakte kosten.

 

Groetjes,

Daisy


Reageer