Ik heb extra kosten gemaakt internationale wateren
Ik ben echter alleen op Ameland geweest
Heel vreemd
Gr Henk
Ik heb extra kosten gemaakt internationale wateren
Ik ben echter alleen op Ameland geweest
Heel vreemd
Gr Henk
Hallo
Op de website van de veerboor kun je precies zien welke kostem je kunt kunt verwachten als je geen maatregelen neemt.
Hi
Bedankt voor je bericht. Ik kan het me voorstellen dat dit vragen bij je oproept! Ik leg je graag uit wat er is gebeurd.
Wat
Ik hoop je vraag hiermee beantwoord te hebben!
Groetjes,
Roeqajja
is wel mooi antwoord echter ik zat gewoon op het strand bij strandtent sjoerd dus gewoon op de wal
vrijdag om 11:15 boot naar ameland zondag om 12:15 boot terug
toen ik sms kreeg zat ik op terras bij Sjoerd op ameland
Lijkt er toch op dat de simkaart contact heeft gemaakt, gehad met een maritiem netwerk op dat moment.
Hoi
Bedankt voor je reactie. Ik zie dat
Zoals Roeqajja inderdaad al aangaf maakt het toestel altijd een verbinding met het sterkste netwerk. In dit geval was dat dus via Internationale wateren omdat je daar dichtbij was. In de blog kan je nog eens rustig doorlezen hoe dit precies werkt.
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag of ik nog iets voor je kan betekenen in de gemaakte kosten .
Groetjes,
Amy
Ik heb prive bericht verstuurd
Het gaat ook om nog geen 5euro
Maar ook even de uitleg gelezen op jullie site
dit staat er ook
Ga je de zee op, dan heb je nog zo’n 10 kilometer bereik via zendmasten aan de kust. Daarna is bellen en internetten alleen nog mogelijk via de satelliet.
En daar zit het hem juist ik was niet op zee dus vind ik het niet terecht
paar maanden terug met boot naar noorwegen geweest en dan snap ik dat dit zo is.
In principe klopt dat verhaal ook
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.