Hallo,
Ik heb gisteravond thuis op mijn telefoon Netflix gekeken en was verbonden aan wifi. Helaas ben ik tijdens het kijken in slaap gevallen en toen ik wakker werd was mijn simkaart geblokeerd met de mededeling dat ik te hoge kosten heb gemaakt. Uiteindelijk zit ik 207 euro voor 38 minuten buiten bundle. Daar ben ik erg van geschrokken want ik zat hele tijd aan wifi! Ik bel al meer dan 7 jaar klant bij Simyo en geen enkele keer is zoiets gebeurt. Ik betaal normalieter 16 euro per maand en nu moet ik 223 euro betalen..
Als ik niet sliep heb het wel het bericht gezien van simyo dat ik data aan het verbruiken was (ipv wifi waar ik van onderstelling was).
Ik lees echter dat simyo normalieter simkaart zou blokkeren op het moment dat je boven 100e komt te zitten, hoe kan dat dat ik veel hogere kosten kon maken zonder blokkeren?
Het klopt dat ik het had moeten merken maar helaas leidt ik onder slaapgebrek met een zuigeling thuis en dus onverwacht toch ik slaap gevallen.
Ik vraag me af, gezien dat ik al zo lang een klant ben bij simyo, mijn man ook naar simyo getrokken, en geen enkele keer te laat was met batalingen en nooit zoiets heb gedaan of simyo me gedeeltelijk tegemoet kan komen met de kosten? Alles is zo due geworden dat in 1 keer deze rekening te betalen lukt me niet. Anders dan graag afspreken met meerdere betalingen de kosten te voldoen.
Alvast bedankt.