Mijn dochter heeft een sim-only abonnement gekregen, maar blijkt er dus niet mee om te kunnen gaan. Zie net een rekening voor 214,85 euro voor oktober open staan. Hoe moet ik hier preventief mee omgaan ?
Bladzijde 1 / 1
Beste Leydy,
Je dochter heeft vanaf het moment dat de simkaart is geactiveerd op 10-10 volop gebruik gemaakt van de aansluiting. Echter is het zo dat het abonnement pas ingaat op het moment dat het nummerbehoud heeft plaatsgevonden. Dit is op de 24ste van oktober gebeurd. Alle gesprekken en internetsessies die voor deze tijd zijn gevoerd zijn buiten de bundel berekend. Wij adviseren u sowieso voortaan uw verbruik via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl bij te houden. Op deze manier kunt u het verbruik van uw dochter in de hand houden.
Groetjes,
Arie
Je dochter heeft vanaf het moment dat de simkaart is geactiveerd op 10-10 volop gebruik gemaakt van de aansluiting. Echter is het zo dat het abonnement pas ingaat op het moment dat het nummerbehoud heeft plaatsgevonden. Dit is op de 24ste van oktober gebeurd. Alle gesprekken en internetsessies die voor deze tijd zijn gevoerd zijn buiten de bundel berekend. Wij adviseren u sowieso voortaan uw verbruik via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl bij te houden. Op deze manier kunt u het verbruik van uw dochter in de hand houden.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.