Skip to main content
Beste moderators,



Ik gaf bij de laatste rekening aan dat mijn huidige email adres niet meer gebruikt wordt. Dit zou naar mijn yahoo account aangepast worden maar tot op heden heb ik daar niks op mogen ontvangen. Is de aanpassing wel goed gelukt? Wanneer kan ik de mails van Simyo op mijn yahoo account verwachten?



Mvg,



Ishtvan Torpoi
Hoi ishtvan,



Ik heb op jouw verzoek je email adres gewijzigd. Dit is gebeurd op 25/1/13. Omdat je factuur al was aangemaakt, zijn de herinnerings emails nog naar je oude email adres gestuurd. Inmiddels heeft ons betaalsysteem je nieuwe email adres opgeslagen en zal je bij je volgende factuur emails op je nieuwe email adres ontvangen.



Groetjes,



Alex
Hi Alex,



Duidelijk. Thanks, ik zie ze wel tegenmoet!



Mvg,



Ishtvan Torpoi



Hoi ishtvan,



Ik heb op jouw verzoek je email adres gewijzigd. Dit is gebeurd op 25/1/13. Omdat je factuur al was aangemaakt, zijn de herinnerings emails nog naar je oude email adres gestuurd. Inmiddels heeft ons betaalsysteem je nieuwe email adres opgeslagen en zal je bij je volgende factuur emails op je nieuwe email adres ontvangen.



Groetjes,



Alex


Hey ishtvan,



Zou je het nog even kunnen laten weten indien je de email op het correcte adres hebt ontvangen?
Hi Wayne,



Ja hoor, zodra ik de eerste mail binnen krijg dan meld ik me even :)



Mvg,



Ishtvan Torpoi



Hey ishtvan,



Zou je het nog even kunnen laten weten indien je de email op het correcte adres hebt ontvangen?


Het ishtvan,



Top, alvast bedankt! Ik kijk uit naar jouw reactie!

Reageer