zoals te zien kost mijn abonnement 11 euro per maand terwijl er op de factuur staat dat het me 20,17 euro gaat kosten en dit is bijna het dubbele. hoe kan dit?
~ Admin: titel aangepast voor betere vindbaarheid.
zoals te zien kost mijn abonnement 11 euro per maand terwijl er op de factuur staat dat het me 20,17 euro gaat kosten en dit is bijna het dubbele. hoe kan dit?
~ Admin: titel aangepast voor betere vindbaarheid.
Als je een nieuwe klant bent dan betaal je de lopende maand en een maand vooruit, zoniet dan heb je waarschijnlijk buitenbundel kosten gemaakt.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt, dus ik leg je uit wat er aan de hand is!
Ik ben even met je mee gaan kijken op je aansluiting en ik zie dat dit je eerste factuur is. Je betaalt bij ons altijd je abonnementskosten één maand vooruit, maar omdat dit je eerste maand is betaal je ook nog de abonnementskosten van de maand zelf naar rato. Hierdoor is je eerste factuur altijd wat hoger dan verwacht. Vanaf volgende maand betaal je echter wel gewoon €11 aan abonnementskosten, tenzij je je bundels natuurlijk wijzigt.
Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben!
Bedankt voor je hulp
Groetjes,
Roeqajja
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.