Skip to main content
Hallo, ik ga nu maar proberen om via het Forum antwoorden op mijn vragen te krijgen. Ik bel met suf, mail me suf, maar klantenservice is nergens te bekennen. Ik heb pas anderhalve maand een abonnement en heb er nu mijn buik al van vol. Ik kreeg mijn eerste factuur!!!! ^) euro!!!! er zijn verbruikerkosten in rekening gebracht die gewoon binnen de bundel vallen, er zijn overige kosten in rekening gebracht die ik nergens terug kan vinden wat men daar onder verstaat. Ik ben nu in staat om toch een de rechtsbijstand of Kassa in te schakelen! Ik hoop nu wel snel op een reactie. Ik raad verder iedereen af om bij Simyo een abonnement af te sluiten. Ik zal toch niet de enigste zijn waar het zo bij verloopt.
Beste Ae3,



Ik heb het voor je nagekeken in het systeem. Je eerste factuur is hoger omdat er abonnementskosten in rekening zijn gebracht voor de maand dat je klant bent geworden en de volgende maand daarop. Daarnaast is er éénmalig aansluitkosten in rekening gebracht.

Wat ik ook zie is dat er buiten de bundel is gebeld en sms'jes verstuurd.
Hoi Ae3,



In dit topic en dit topic kun je meer informatie over je eerste factuur vinden. Is de uitleg nu een beetje duidelijk?



Groetjes,



Alex

Reageer