Skip to main content
Hallo,



Ik bekeek net de factuur van de maand april, en tot mijn stomme verbazing stond daar ineens 138 euro.

Ik heb een abonement van 7.99 per maand en zit nu in de VS.

Ik heb een 2e telefoon gekocht om hier te bellen en gebruik mijn telefoon eigenlijk alleen als er wifi is zodat ik kan whats appen enzo.

Dus bellen doe ik nooit en ik kan ook geen belgeschiedenis terugvinden in mijn telefoon van die dag.

op de factuur staat dat er binnen 2 uur 25 keer gebeld is naar verschillende nummers. 

Kan iemand mij vertellen hoe dit kan.



Groetjes 
Jobinnes is er misschien vanuit Nederland naar jouw nummer gebeld?

Want dan zijn de kosten voor jouw rekening. De beller betaalt tot de grens, jij vanaf de grens tot waar je je bevindt in het buitenland!
Hallo,



Ik bekeek net de factuur van de maand april, en tot mijn stomme verbazing stond daar ineens 138 euro.

Ik heb een abonement van 7.99 per maand en zit nu in de VS.

Ik heb een 2e telefoon gekocht om hier te bellen en gebruik mijn telefoon eigenlijk alleen als er wifi is zodat ik kan whats appen enzo.

Dus bellen doe ik nooit en ik kan ook geen belgeschiedenis terugvinden in mijn telefoon van die dag.

op de factuur staat dat er binnen 2 uur 25 keer gebeld is naar verschillende nummers. 

Kan iemand mij vertellen hoe dit kan.



Groetjes 
Jobinnes is er misschien vanuit Nederland naar jouw nummer gebeld?

Want dan zijn de kosten voor jouw rekening. De beller betaalt tot de grens, jij vanaf de grens tot waar je je bevindt in het buitenland!




Hoi Jobinnes,



Ik zie inderdaad dat je simkaart op 7-4-2013 verschillende keren verbinding heeft gemaakt om een gesprek te voeren. Soms kort, en soms gesprekken met een langere duur. Wat lastig dat jij zelf niet weet hoe dit komt.

Het zijn allemaal Amerikaanse nummers, dus de suggestie van Koorelle, ook al was het een goede, gaat hier niet op.



Is de telefoon de 7de de hele dag in je bezit geweest? Misschien kun je iets achterhalen wanneer je op de factuur de nummers bekijkt waar naar gebeld is? Ze staan daar allemaal gespecificeerd.

Wanneer een simkaart verbinding maakt, dan kan het niet anders of je toestel heeft daar opdracht voor gegeven. Als jij dit zelf niet was, zou ik toch even nagaan waar en bij wie je toestel zich die dag bevond.



Mocht je er nog achter komen, dan hoor ik het graag,



Groetjes,

Charlene
Bedankt Charlene,



Ik zal eens nagaan of ik kan achterhalen of mijn telefoon gebruikt is die dag.



Groetjes,

Jobinnes
Bedankt Charlene,



Ik zal eens nagaan of ik kan achterhalen of mijn telefoon gebruikt is die dag.



Groetjes,

Jobinnes




Ok Jobinnes,



Veel succes. Ik hoop dat het zoiets is, dat je straks zegt: O ja, dat moet het geweest zijn. ;)



Groetjes,

Charlene

Reageer