Skip to main content
Hallo,



Afgelopen maandag werd mijn abonnement ineens geblokkeerd. Ben daarna op mijn simyo gaan kijken voor de reden en daar staat

dat ik een heel hoge internetverbruik had. 

Volgens mij klopt dit van geen kanten, aangezien ik niet eens een internetbundel heb.



Ik wil hier graag meer over weten en of dit factuur überhaupt wel klopt.
Hallo,

Volgens mij klopt dit van geen kanten, aangezien ik niet eens een internetbundel heb.

.


 

Ik neem aan dat je internet in je Mijn Simyo preventief had uitgezet? En dat je data via 3G op je telefoon ook uitgezet hebt?

Alles om dit te voorkomen....want je wilt geen internet via je telefoon via 3G.. Ik ben dus bang van niet. 
Welkom op het forum Hak,



Volgens onze gegevens heb je de optie internet op je mobiel reeds uitgezet en is jouw aansluiting gedeblokkeerd. Zou je even kunnen bevestigen of dit het geval is?

Reageer