Hallo,
Afgelopen maandag werd mijn abonnement ineens geblokkeerd. Ben daarna op mijn simyo gaan kijken voor de reden en daar staat
dat ik een heel hoge internetverbruik had.
Volgens mij klopt dit van geen kanten, aangezien ik niet eens een internetbundel heb.
Ik wil hier graag meer over weten en of dit factuur überhaupt wel klopt.
Bladzijde 1 / 1
Volgens mij klopt dit van geen kanten, aangezien ik niet eens een internetbundel heb.
.
Ik neem aan dat je internet in je Mijn Simyo preventief had uitgezet? En dat je data via 3G op je telefoon ook uitgezet hebt?
Alles om dit te voorkomen....want je wilt geen internet via je telefoon via 3G.. Ik ben dus bang van niet.
Welkom op het forum Hak,
Volgens onze gegevens heb je de optie internet op je mobiel reeds uitgezet en is jouw aansluiting gedeblokkeerd. Zou je even kunnen bevestigen of dit het geval is?
Volgens onze gegevens heb je de optie internet op je mobiel reeds uitgezet en is jouw aansluiting gedeblokkeerd. Zou je even kunnen bevestigen of dit het geval is?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.