Skip to main content

.

Ik heb al sinds juni een prepaid-nummer bij Simyo (overgestapt van Simyo sim-only-abonnement), maar nu worden er ineens abonnementskosten afgeschreven aan de hand van een factuur die ik nooit ontvangen heb, noch in Mijn Simyo kan terugvinden.

Wat is hier aan de hand, Simyo?

Hoi @Jantje zag eens pruimen hangen,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Ik zie dat je abonnement per 12-9 is gestopt en je nummer is overgezet naar je prepaid aansluiting. Hierdoor ontving je nog een augustus factuur wat de abonnementskosten van september bevat.

Je resttegoed was al van de factuur afgehaald. Je betaald alleen voor de dagen dat je aansluiting actief was. Echter is deze correctie pas verwerkt toen de betaling al klaarstond / gedaan was. Vandaar dat er nog een incasso plaatsvond. Ik heb dit doorgezet naar de juiste afdeling voor correctie. Het is dus niet nodig de ontvangen factuur als nog te betalen. Het rest bedrag komt namelijk te vervallen na de correctie.

Groetjes,
Ashley


Reageer