Skip to main content
Hallo,



Ik betaal via een automatische machtiging en normaal gesproken wordt er iedere maand automatisch het correcte bedrag afgeschreven. Nou kreeg ik een e-mail van [email]noreply@buckaroo-mailservice.nl[/email] waarin stond dat ik mijn laatste simyo factuur handmatig moet betalen via iDeal omdat een automatische machtiging mislukt is. Deze mail kreeg ik 5 keer. Als ik op mijn.simyo.nl kijk zie ik inderdaad dat mijn factuur van september niet betaald is.



Moet ik dit echt betalen? of is het  een phishing e-mail? Ik ben altijd voorzichtig met e-mails die willen dat ik zomaar iets betaal.



Hier is het mailtje:



Betalen per E-mail



Amsterdam, 22-10-2013



Geachte heer Leon ******,



Omdat het niet mogelijk is gebleken om je factuur of aankoop automatisch te incasseren, nodigen wij je uit tot online betaling van je factuur 252****** bij Simyo (incasso). Simyo (incasso) hanteert een betaaltermijn van 14 dagen na factuurdatum.



Het openstaande bedrag bedraagt: EUR 13.48, inclusief EUR 0.00 administratiekosten.

1.  Klik op onderstaande iDEAL link  iDEAL

2.  Een nieuw scherm opent met de betaalpagina

3.  Kies de gewenste betaalmethode

4.  Vul de benodigde gegevens in

5  Voer de betaling uit.



“Buckaroo Online Payments Services” treedt op namens Simyo (incasso). Betaal je factuur nu veilig en eenvoudig met iDEAL.



Check je factuur online door in te loggen via Mijn Simyo. Vragen? Je vindt veel antwoorden via de Kennisbank of op ons forum.



Met vriendelijke groet,

Simyo (incasso) Debiteurenbeheer
Hoi Leejjon,



Het gaat inderdaad om een verkeerde email. Sorry dat jullie daardoor ongerust zijn geworden. Alex heeft daarom dit topic geopend. Daar staat alle informatie die we tot nu toe hebben kunnen uitzoeken. Zodra we meer weten, plaatsen we in dat topic een update.



Belangrijk! Het gaat niet om een phishing mail of hack. Dat hebben we al kunnen uitsluiten. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.



Ik zal dit topic sluiten om het overzichtelijk te houden.



Onze excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Charlene