Skip to main content
Op mijn as factuur van februari staan 2 internetbundels 200 mb en 500 mb. Ik heb nooit 2 bundels afgesloten. Hoe zit dit?
Hoi mdekker80,



Volgends mij was dit een cadeau vanaf simyo af?



Maat van mij had een 200mb internetbundel maar kreeg 500mb gratis per maand bij.

Want zelf kan je nooit 2 bundels afsluiten.

Kan iemand van simyo dit bevestigen?



Mvg,



Simnlru
Ik denk andersom simnlru 😉 Bij 500 krijg je 250 mb erbij 😃
Hoi raytje,

Ja dat kan ook, maar een maat van me had altijd een 200mb bundel maar kreeg 500mb gratis er bij per maand dus daarom dacht ik dat ook.



Maar ja had net oo de tarieven pagina gekeken, maar moet dit geen 200 mb zijn inplaats van 250?



Groetjes,



Simnlru
Hoi mdekker80,



Wat vreemd dat twee verschillende internetbundels op je factuur ziet staan! Bij mij is dit niet het geval en deze worden ook niet meegenomen in de kosten. Vreemd genoeg zie ik misschien wel de reden dat je twee bundels ziet, dus ik zou heel graag een screenshot van je ontvangen van dit overzicht. Zou je die willen sturen naar Webcare@simyo.nl 🙂?



Alvast bedankt voor de moeite!



Groetjes, Tiury



Bedankt voor de moeite simnlru en Raytje 🙂!
Goedenavond,



Ik heb net de mail met screenshot gestuurd.
Hoi mdekker80,



Hartstikke bedankt voor deze screenshot 🙂. We gaan dit meteen aanpassen op jouw aansluiting, want er staat zo te zien echt een fout in het bundeloverzicht. Zodra dit is aangepast, laat ik het je weten!



Groetjes, Tiury
Hoi mdekker80,



Onze technische afdeling heeft hun magische kunstjes uitgehaald en gelukkig is nu maar één internetbundel zichtbaar, net zoals je op je factuur kunt terugvinden 🙂. Klopt dat?



Groetjes, Tiury

Reageer