Hallo,
Ik ben overgegaan van Simyo Prepaid naar een simonly abonnement, dit met nummerbehoud
Nu zijn er afgelopen week 2 facturen afgerekend, de 1e heeft betrekking op het nieuwe abonnement, dus inclusief aansluitingskosten.
De 2e kan ik niet herleiden, aangezien deze niet is te vinden in Mijn Simyo/facturen.
Hier lijkt iets niet goed zijn gegaan. Kan dit worden uitgezocht en worden gecorrigeerd ?
Vriendelijke groet,
Erik
Bladzijde 1 / 1
Hey ErikB,
In de omschrijving (van de incasso) staat het factuurnummer. Zou je mij de 2 factuurnummers in een prive bericht toe kunnen sturen zodat ik voor je kan uitzoeken waarom deze bedragen zijn afgeschreven?
In de omschrijving (van de incasso) staat het factuurnummer. Zou je mij de 2 factuurnummers in een prive bericht toe kunnen sturen zodat ik voor je kan uitzoeken waarom deze bedragen zijn afgeschreven?
Hey ErikB,
In de omschrijving (van de incasso) staat het factuurnummer. Zou je mij de 2 factuurnummers in een prive bericht toe kunnen sturen zodat ik voor je kan uitzoeken waarom deze bedragen zijn afgeschreven?
Fac.nr: 22908*** Euro 29,70
Fac.nr: 22918*** Euro 15,83
Vriendelijke groet,
Erik
Hey ErikB,
Volgens onze gegevens horen deze 2 facturen bij 2 verschillende aansluitingen die op hetzelfde adres geregistreerd staan. Deze zijn allebei van 2 verschillende bankrekeningen afgeschreven. Indien je nog twijfels hebt of de 2 afschrijvingen van 1 bankrekeningnummer zijn afgeschreven ontvangen wij graag een betaalbewijs.
Volgens onze gegevens horen deze 2 facturen bij 2 verschillende aansluitingen die op hetzelfde adres geregistreerd staan. Deze zijn allebei van 2 verschillende bankrekeningen afgeschreven. Indien je nog twijfels hebt of de 2 afschrijvingen van 1 bankrekeningnummer zijn afgeschreven ontvangen wij graag een betaalbewijs.
[quote]Hey ErikB,
Volgens onze gegevens horen deze 2 facturen bij 2 verschillende aansluitingen die op hetzelfde adres geregistreerd staan. Deze zijn allebei van 2 verschillende bankrekeningen afgeschreven. Indien je nog twijfels hebt of de 2 afschrijvingen van 1 bankrekeningnummer zijn afgeschreven ontvangen wij graag een betaalbewijs.
[/QUOT
de 2 bankrekeningnummers hebben te maken doordat we nu gebruik maken van een nieuwe bank.
De oude prepaid sim was gekoppeld aan de oude en het nieuwe simonly abonnement is gekoppeld aan de nieuwe.
Ik ben overgegaan van prrepaid naar simonly met behoud van telefoonnummer, en ben pas gaan bellen met de nieuwe sim nadat het telefoonnummer succesvol was overgezet (zie andere forumberichten van mij hierover, dit ging n.l. niet in een keer goed )
Het kan dus niet gaan om twee aansluitingen op hetzelfde adres.
Volgens onze gegevens horen deze 2 facturen bij 2 verschillende aansluitingen die op hetzelfde adres geregistreerd staan. Deze zijn allebei van 2 verschillende bankrekeningen afgeschreven. Indien je nog twijfels hebt of de 2 afschrijvingen van 1 bankrekeningnummer zijn afgeschreven ontvangen wij graag een betaalbewijs.
[/QUOT
de 2 bankrekeningnummers hebben te maken doordat we nu gebruik maken van een nieuwe bank.
De oude prepaid sim was gekoppeld aan de oude en het nieuwe simonly abonnement is gekoppeld aan de nieuwe.
Ik ben overgegaan van prrepaid naar simonly met behoud van telefoonnummer, en ben pas gaan bellen met de nieuwe sim nadat het telefoonnummer succesvol was overgezet (zie andere forumberichten van mij hierover, dit ging n.l. niet in een keer goed )
Het kan dus niet gaan om twee aansluitingen op hetzelfde adres.
Hoi ErikB,
Bij de ene factuur gaat het om een Simyo Lowcall aansluiting en bij de andere factuur gaat het om een Simyo sim only abonnement. De Simyo Lowcall aansluiting is inmiddels beëinidgd zie ik.
Groetjes,
Alex
Bij de ene factuur gaat het om een Simyo Lowcall aansluiting en bij de andere factuur gaat het om een Simyo sim only abonnement. De Simyo Lowcall aansluiting is inmiddels beëinidgd zie ik.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.