Skip to main content
Hoi,



Ik heb deze maand een rekening van €20,50.

Het betreft dit (Zie bijlage).

Ik had voorheen altijd 500MB + 100 minuten á 10,50.

Ik heb dit verhoogd naar 1000MB, maar dit wordt oppeens dubbel afgeschreven in de maand Juni?

Hoe steekt dit precies in elkaar, want dit hoort volgens mij niet zo, want die 1000MB zou ik pas per 1 juli krijgen, en dan neem ik aan dat ik er dan pas voor hoef te betalen, en dan niet meer voor de 500 MB.



Mvg,



Jitse
Hoi,



Ik heb deze maand een rekening van €20,50.

Het betreft dit (Zie bijlage).

Ik had voorheen altijd 500MB + 100 minuten á 10,50.

Ik heb dit verhoogd naar 1000MB, maar dit wordt oppeens dubbel afgeschreven in de maand Juni?

Hoe steekt dit precies in elkaar, want dit hoort volgens mij niet zo, want die 1000MB zou ik pas per 1 juli krijgen, en dan neem ik aan dat ik er dan pas voor hoef te betalen, en dan niet meer voor de 500 MB.



Mvg,



Jitse




Hoi Drowzzz,



Zoals je aan de data kunt zien op de afbeelding die je mee stuurt, heb je de nieuwe internetbundel op 30-5 gewijzigd. Dit was te laat om al in juni in te laten gaan inderdaad, hij geldt dus vanaf 1-7-2013. Maar hij is op die dag wel al aan je factuur toegevoegd.

Op je volgende factuur zul je geen abonnementskosten aantreffen voor een Internetbundel.

Wil je verwarrende facturen in de toekomst voorkomen, dan is het aan te raden om je wijzigingen voor de 25ste door te voeren. Dan heb je nooit dubbele kosten.



Helpt mijn uitleg een beetje?



Groetjes,

Charlene
Dus als ik het goed begrijp, betaal ik volgende maand alleen maar 3 euro?:)

Groetjes,
Dus als ik het goed begrijp, betaal ik volgende maand alleen maar 3 euro?:)

Groetjes,




Hoi drowzz,



Inderdaad! Als je je belbundel niet wijzigt, betaal je volgende maand €3. Want je internetbundel voor juli is al betaald. 🆒



Groetjes,

Charlene

Reageer