Skip to main content
Ik heb vorige maand mijn internet en bel bundel gewijzigd. Van 1000 mb naar 500 mb en van 300 naar 200 min.

Ik las dat je kosteloos 1 x per maand kan schuiven op deze bundels. Done. Nu kreeg ik een factuur van 4 bundel kosten. En dan vraag ik mij af waarom het dan kosteloos heet. Ik gebruik natuurlijk niet 4 bundels. Waarom moet ik daar dan voor betalen? Terwijl ik gewoon de lagere bundels nu gebruik? Ik heb deze vraag vorige week ook al gemaild maar nog steeds geen antwoord. Hopen dat ik dat nu wel krijg?
Ik heb vorige maand mijn internet en bel bundel gewijzigd. Van 1000 mb naar 500 mb en van 300 naar 200 min.

Ik las dat je kosteloos 1 x per maand kan schuiven op deze bundels. Done. Nu kreeg ik een factuur van 4 bundel kosten. En dan vraag ik mij af waarom het dan kosteloos heet. Ik gebruik natuurlijk niet 4 bundels. Waarom moet ik daar dan voor betalen? Terwijl ik gewoon de lagere bundels nu gebruik? Ik heb deze vraag vorige week ook al gemaild maar nog steeds geen antwoord. Hopen dat ik dat nu wel krijg?




Hoi Jessprinses,



Welkom op het forum!

Je abonnement is ingegaan op 1 juli. De factuur die je hebt ontvangen is je eerste factuur waar je abonnementskosten in rekening hebt gekregen. Op je 1ste factuur betaal je altijd de abonnementskosten voor de maand dat je klant bent geworden en voor de volgende maand. Bij een abonnement betaal je abonnementskosten vooruit en achteraf je verbruikskosten. Op je volgende factuur zal je abonnementskosten voor 1 maand zien. In dit topic kan je meer lezen over je 1ste factuur.
Hallo natascha,



Ok dat snap ik. Maar dan begrijp ik nog niet waarom er staat dat er geen kosten zijn verbonden aan het wisselen van je bundel. De 'oude' bundels van juli betaal ik dus nu pas en dus nu ook vooruit van komende maand? Maar datgeldt toch alleen voor verbruikskosten? Het is trouwens de tweede maand die ik nu heb toch? Dus dan had ik toch die bundels vorige maand al moeten betalen. Ik vind het wel een beetje vreemd dat nu alles in een factuur komt. Dus nu betaal ik volgende maand alleen m'n verbruikskosten?
Hallo natascha,



Ok dat snap ik. Maar dan begrijp ik nog niet waarom er staat dat er geen kosten zijn verbonden aan het wisselen van je bundel. De 'oude' bundels van juli betaal ik dus nu pas en dus nu ook vooruit van komende maand? Maar datgeldt toch alleen voor verbruikskosten? Het is trouwens de tweede maand die ik nu heb toch? Dus dan had ik toch die bundels vorige maand al moeten betalen. Ik vind het wel een beetje vreemd dat nu alles in een factuur komt. Dus nu betaal ik volgende maand alleen m'n verbruikskosten?




Hoi Jessprinses,



Voor het wijzigen van je bundel daar worden geen kosten voor in rekening gebracht. De abonnementskosten voor de maand augustus zijn in rekening gebracht zoals ik eerder heb uitgelegd omdat je bij een abonnement je abonnementskosten vooruit betaald en achteraf je verbruikskosten. Op je volgende factuur betaal je de abonnementskosten voor de maand september en je verbruikskosten van de maand augustus. Is het nu wat duidelijker?

Reageer