.

Beantwoord

Dubbele abonnementskosten

  • 21 April 2013
  • 5 reacties
  • 394 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Ik heb een abonnement afgesloten voor €10,50 per maand. De eerste keer zaten er verbruikskosten bij van €14,99, maar hoe kan het dat ik nu voor de maand maart opeens €17,99 moet betalen i.p.v. €10,50?
icon

Beste antwoord door Natascha 23 April 2013, 15:17

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Beste Ann
In je factuur staan waarschijnlijk de kosten buiten de bundel. Misschien een sms of gebeld in het buitenland. Of 0900 nummer. Het kan ook zijn dat voordat je abonnement inging buiten de bundel bent gekomen. Kijk eens in je factuur.
Badge
Ik heb in mijn factuur gekeken en ben niet buiten de bundel gegaan.
Reputatie 3
Badge +9
Welke maand/jaar bundels heb je?
Badge
Ik heb een jaarbundel met 500 MB en 200 sms\'jes per maand. Dit zou, ik heb het nog nagekeken, E10,50 moeten zijn in totaal.
Badge +6
Ik heb een abonnement afgesloten voor €10,50 per maand. De eerste keer zaten er verbruikskosten bij van €14,99, maar hoe kan het dat ik nu voor de maand maart opeens €17,99 moet betalen i.p.v. €10,50?

Hoi AnnvZ,

Op de factuur van de maand februari heb je de aansluitkosten betaalt en de verbruikskosten die zijn gemaakt met het tijdelijke telefoonnummer. Op de factuur van de maand maart heb je abonnementskosten betaalt voor de maand dat je telefoonnummer is overgenomen de maand maart en de daarop volgende maand. Op je 1ste factuur in jouw geval je 2e factuur betaal je altijd abonnementskosten 2 maanden. Meer uitleg over de factuur vindt je hier.

Reageer