Skip to main content
Hallo,



Sinds maart heb ik een abonnement bij Simyo. De facturen:



februari: 14,98 (aansluitkosten)

maart: 19,60 (maart + april vooruitbetaald)

april: 10.50



Ik heb april vooruitbetaald, zoals dat ook al aangegeven was voordat ik een abonnement afsloot. Ik vind het nu vreemd dat ik in april toch nog eens het maandbedrag moet betalen, waardoor ik voor april twee keer de abonnementskosten betaal. 



Dit klopt toch niet?
Betaal je dan niet in april de abonnementskosten voor mei? Zou logisch zijn...
Oh, dat zou goed kunnen. Ik betaal dus vooruit, en later worden de eventuele extra kosten dus berekend? Bedankt, ik heb waarschijnlijk ergens niet goed gelezen.
waarom moet ik abbonnementskosten betalen als ik al aansluitkosten betaald heb
2 x Abonnementskosten€ 26.60

2 x Simyo 500 (12 maanden)€ 26.60

Datum Omschrijving Duur Bedrag

2013-03-04 00:42:21 05.03.13 - 31.03.13 00:00:00 €12.60

2013-03-30 16:44:00 01.04.13 - 30.04.13 00:00:00 €14.00
Hallo,



Sinds maart heb ik een abonnement bij Simyo. De facturen:



februari: 14,98 (aansluitkosten)

maart: 19,60 (maart + april vooruitbetaald)

april: 10.50



Ik heb april vooruitbetaald, zoals dat ook al aangegeven was voordat ik een abonnement afsloot. Ik vind het nu vreemd dat ik in april toch nog eens het maandbedrag moet betalen, waardoor ik voor april twee keer de abonnementskosten betaal. 



Dit klopt toch niet?




Hoi Henk-Jan



Op je 1ste factuur heb je de abonnementskosten betaald voor de maand dat je klant bent geworden en de daarop volgende maand.

Op de factuur van de maand april betaal je de abonnementskosten voor de maand mei. Je betaalt de abonnementskosten altijd voor uit en de verbruikskosten achter af.



@ Sandertju bedankt voor het meedenken.
waarom moet ik abonnementskosten betalen als ik al aansluitkosten betaald heb



Hoi DHR,



Je abonnement is ingegaan bij Simyo op 4 maart 2013. Toen heeft Simyo je telefoonnummer overgenomen van je vorige provider.

Je bent abonnementskosten gaan betalen vanaf 4 maart toen je telefoonnummer in dienst is gekomen bij Simyo. Je hebt je simkaart in januari geactiveerd en hebt voor de maanden januari en februari geen abonnementskosten betaald omdat je toen nog geen klant was van Simyo.

Reageer