Skip to main content
Ik wil de factuur downloaden van 06-53****** en 06-20*******echter deze geeft aan dat de nota niet te downloaden is en of ik het later nog eens wil proberen?

Wel raar dat dit niet mogelijk is? Zouden jullie anders juli voor deze 2 telefoonnummers willen mailen naar Mail@Mail.nl?



Dank je wel alvast,

Han Struijk en Shirley van der Meer
Verwijder je 06******* en mail adres.

Je kunt dat op pc of tablet
Hoi Harekas,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat het niet lukt om facturen te downloaden. Zoals je ziet heb ik zowel de 06-nummers als jouw mailadres verwijderd. Alle forumleden en forumbezoekers kunnen dit inzien. Zou je mij de beide 06-nummers willen sturen via een privébericht? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken. De optie komt dan in beeld.



@Frisian, bedankt voor je aanvulling!



Groetjes,

Angela
HI Angela

Ik hoop dat ik zo een privebericht verstuur.



Ik hoop dat je het snel kan oplossen?

Dank je wel en mooie weekend alvast!



Groetjes,

Shirley



Hoi Harekas,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat het niet lukt om facturen te downloaden. Zoals je ziet heb ik zowel de 06-nummers als jouw mailadres verwijderd. Alle forumleden en forumbezoekers kunnen dit inzien. Zou je mij de beide 06-nummers willen sturen via een privébericht? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken. De optie komt dan in beeld.



@Frisian, bedankt voor je aanvulling!



Groetjes,

Angela

Hoi Harekas,



Ik heb je bericht aangepast en de 06-nummers verwijderd. Je hebt het openbaar gestuurd. Ik heb jou een privébericht gestuurd. Hier kun je op reageren. Gaat dat lukken?



Groetjes,

Angela

Reageer