Skip to main content

.

Hallo,

Mijn dochter heeft zo heb ik gisteren gezien, afgelopen maand hoge kosten gemaakt, doordat ze haar databundel heeft overschreden. We dachten dat de haar internet automatisch zou worden afgeknepen of worden stopgezet. De kosten buiten bundel zijn 160,35 Euro 😫 We zijn ons rotgeschokken. We kunnen dit helemaal niet betalen. Ze heeft ons niet op de hoogte gebracht van de SMS’jes die ze ontving.

Kan iemand ons hierbij helpen?

Groeten,

Bren

Ik heb mijn vraag ook via de WhatsApp gestuurd en ze hebben me daar goed geholpen. Mijn vraag op dit forum is dus niet meer relevant.


Hoi @Daanou,

Bedankt voor je bericht. Wat fijn dat het is opgelost door ons team van het WhatsApp kanaal! Bedankt dat je dit hebt teruggekoppeld in het topic. Het is helaas niet mogelijk om een dataplafond bij ons in te stellen. Wel deel ik graag nog een handige link met je zodat je het beste uit de bundel kan halen: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Mochten er nog vragen zijn laat het dan gerust weten 😊.

Groetjes,
Amy


Reageer