Skip to main content

.

Hallo, Ik had ook al een WhatsApp bericht gestuurd maar ik kreeg de melding dat de wachttijd erg lang is vanwege drukte.. Ik zit zo in paniek dat ik het dan maar via deze weg ga proberen:

Mijn dochter van 12 heeft in een week tijd 2GB buiten haar bundel verbruikt. Ik houd haar verbruik in de gaten en had al eerder gezien dat haar data op was, dit wist zij dus ook. Ik had haar verteld dat zij hierdoor geen mb's meer kon gebruiken. Ik ben gewend aan een data plafond, ofwel dat de data gewoon STOPT nadat het op is.

... Maar dit blijkt dus niet het geval bij SimYo..  Dit wist ik niet. Ik kreeg ineens vanavond een email waar ik mij rot van schrok; Het bedrag was minimaal 100,- en toen ik naar haar vebruik keek was er paniek. Bijna 300,-

Waarom krijg ik hier pas zo laat een melding van?

Zij is hier ook enorm van geschrokken. Ik boos, zij ontzettend verdrietig. Zij zit thuis alleen maar op haar wifi dus ze is erg geschrokken. Haar telefoon is nu geblokkeerd en ik kan dit bedrag gewoonweg niet betalen, ook niet de aanbetaling om haar telefoon weer te deblokkeren en dit vind ik echt heel erg, zij heeft hem namelijk hard nodig, ook voor haar veiligheid omdat zij ver moet fietsen naar school elke dag.

Is er een mogelijkheid om dit alstublieft op te kunnen lossen?

Ik heb telefonisch contact opgenomen met de klantenservice vanmorgen en ik ben echt ontzettend goed geholpen, wat een opluchting! Hele lieve medewerker ook. Bedankt! 😊

Hoi @Iris1989,

Bedankt voor je bericht. Fijn om te lezen dat je inmiddels telefonisch bent geholpen door één van onze toppers van de klantenservice en dat jullie samen tot een oplossing zijn gekomen! 😊

Het zou kunnen dat de desbetreffende collega die je hebt gesproken onze blog met databesparingstips al met je heeft gedeeld, maar bij deze deel ik ze dan opnieuw met je. Wellicht komt het van pas in de toekomst.

Ik wens je verder een fijne dag!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer