Skip to main content
Tot nu toe was ik redelijk tevreden over Simyo maar dat is nu wel over.

Wegens hoogverbruik werd ik geblokkeerd en dat vind ik op zich een prima regel, maar nu het deblokkeren.

Dinsdag 15 oktober heb ik 125 euro overgemaakt middels een spoedbetaling op een ING kantoor.

Het geld staat dan binnen een uur op de rekening. Vervolgens heb ik gemaild en het overmakingsbewijs meegestuurd.

Nu, donderdag, na vele mails (die volgens mij niet gelezen worden en automatisch beantwoordt) kan ik nog steeds

niet telefoneren en lig ik met een fikse griep op bed en kan niemand, zelfs mijn huisarts niet bereiken.

Schandelijk! 

Ik overweeg een schadeclaim want Simyo zegt dat je na enkele uren weer aangesloten wordt als je hebt betaald. Nou, waar blijven jullie?

Dido 
Tot nu toe was ik redelijk tevreden over Simyo maar dat is nu wel over.

Wegens hoogverbruik werd ik geblokkeerd en dat vind ik op zich een prima regel, maar nu het deblokkeren.

Dinsdag 15 oktober heb ik 125 euro overgemaakt middels een spoedbetaling op een ING kantoor.

Het geld staat dan binnen een uur op de rekening. Vervolgens heb ik gemaild en het overmakingsbewijs meegestuurd.

Nu, donderdag, na vele mails (die volgens mij niet gelezen worden en automatisch beantwoordt) kan ik nog steeds

niet telefoneren en lig ik met een fikse griep op bed en kan niemand, zelfs mijn huisarts niet bereiken.

Schandelijk! 

Ik overweeg een schadeclaim want Simyo zegt dat je na enkele uren weer aangesloten wordt als je hebt betaald. Nou, waar blijven jullie?

Dido 




Hoi Alardo,



Welkom op het forum!

Het is erg vervelend wanneer je ziek bent en je dan niemand kan bereiken. Ik snap dat dit dan een vervelende situatie is.

In het systeem zie ik dat je aansluiting is gedeblokkeerd. Wanneer je telefoonnummer uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting. Kan je laten weten of je gebruik kan maken van je aansluiting? Beterschap en hopelijk ben je snel weer beter.

Reageer