Skip to main content
ik ben enige tijd geleden afgesloten ivm rekening niet voldaan . uiteindelijk heb ik 1.1/2 week geleden betaald via ideal (dus jullie hebben het geld gelijk) en nog ben ik niet aangesloten . meerdere keren probeerd te bellen tot 45 min in de wacht en nog niemand gesproken . nog nooit heb ik zo lang ooit moeten w8 op een medewerker zelf bij de upc niet . omdat ik nu dus nog steeds niet ben aangesloten en ik niemand te spreken krijg hier mijn vraag : WANEER WORD IK WEER AANGESLOTEN !!! als ik deze week niet ben aangesloten beeindig ik hier mijn contract en ook dat van me dochter en zoon . graag zo snel mogelijk antwoord !!!!

mvg 
Hoi Sil,



Welkom op het forum!

Je aansluiting is gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten dan kan je daarna gebruik maken van je aansluiting.
Hoi Sil,



Welkom op het forum!

Je aansluiting is gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten dan kan je daarna gebruik maken van je aansluiting.




Hoe kan ik 2 achterstallige facturen betalen via ideal. Ik heb er namelijk nog twee open staan en ik ben geblokkeerd 😞. Kunnen jullie mij helpen?
Hoi wessel,



Wanneer een factuur nog open staat, ontvang je per email een betalingsherinnering met een iDeal link. Je ontvangt tot 3 keer toe een email. In de email staat ook aangegeven tot wanneer je de betaling via iDeal kunt doen. Jouw openstaande november factuur is inmiddels doorgestuurd naar het incasso bureau. Voor de december factuur hebben we op 24/1/13 een email gestuurd met een iDeal betaal link.



Groetjes,



Alex

Reageer