Skip to main content
antwoord

De ideal betaallink werkt niet in mijn e-mail, dus ik kan de factuur niet betalen

• May 26, 2025
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Goedendag,

Ik heb een e-mail van jullie ontvangen, maar de ideal betaallink werkt niet. Normaal gesproken kan ik hier op klikken en kan ik de betaling voldoen. Mijn e-mailadres is XXXXXXX, hoe kan ik nu de betaling voldoen?

Vriendelijke groet,
Anita

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Minemore,

Bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder hiermee!

Ik heb als eerst je e-mailadres verwijderd uit je bericht. Ons forum is namelijk openbaar en voor iedereen zichtbaar. Ik raad aan om voorzichtig te zijn met het delen van je persoonlijke gegevens voor je eigen veiligheid!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik stuur je dan graag een nieuwe betaallink per e-mail. :)

Groetjes,
Roeqajja

1 reactie

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • May 27, 2025

Hi ​@Minemore,

Bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder hiermee!

Ik heb als eerst je e-mailadres verwijderd uit je bericht. Ons forum is namelijk openbaar en voor iedereen zichtbaar. Ik raad aan om voorzichtig te zijn met het delen van je persoonlijke gegevens voor je eigen veiligheid!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik stuur je dan graag een nieuwe betaallink per e-mail. :)

Groetjes,
Roeqajja