Skip to main content

.

Beantwoord

dataplafond onterecht op contract, hoe kan dit?

  • 9 september 2024
  • 7 reacties
  • 45 Bekeken

Het dataplafond staat vermeld bij de factuur, maar deze optie heb ik niet voor gekozen en staat ook niet aan bij Mijn Simyo. Hoe kan dit? 

Beste antwoord door Ashley

Hoi @JulyoK,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Wat gek dat je dit ziet. Op welke factuur zie je dit terug? Heb je hiervan een screenshot? Let wel op dat je deze deelt zonder persoonlijke gegevens. 

Ik zie graag je reactie tegemoet.

Groetjes,
Ashley

Bekijk originele reactie

7 reacties

Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 600 reacties
  • antwoord
  • 10 september 2024

Hoi @JulyoK,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Wat gek dat je dit ziet. Op welke factuur zie je dit terug? Heb je hiervan een screenshot? Let wel op dat je deze deelt zonder persoonlijke gegevens. 

Ik zie graag je reactie tegemoet.

Groetjes,
Ashley


  • auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 10 september 2024

Hoi, het staat niet op de factuur zie ik nu, maar bij "Je abonnement" 

 


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 600 reacties
  • 10 september 2024

Hoi @JulyoK,

Bedankt voor je reactie. 

Wat gek dat je dit ziet. Zie je dit zowel als je inlogt via de app als via de website? Heb je de laatste app update?

Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?

Groetjes,
Ashley


JanD
  • Consultant
  • 807 reacties
  • 10 september 2024

Hallo @Ashley en @JulyoK 

Ik zie het ook bij mijn abo en dat van mijn vrouw staan, maar het is niet opgeteld bij het abo bedrag, er staat gewoon tussenin vermeld dataplafond 50 cent.

 


Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • 1470 reacties
  • 10 september 2024

Niet zo handig. Mensen kunnen zo ten onrechte denken dat ze een dataplafond hebben. 


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 600 reacties
  • 10 september 2024

Hoi @JanD, @JulyoK & @wimj12,

Bedankt voor jullie reactie. 

Ik zie inderdaad steeds meer meldingen binnenkomen en heb dit doorgezet naar de juiste afdeling. Zodra ik een update heb ontvangen jullie een terugkoppeling.

Groetjes,
Ashley


JanD
  • Consultant
  • 807 reacties
  • 10 september 2024
Ashley schreef:

Hoi @JanD@JulyoK & @wimj12,

Bedankt voor jullie reactie. 

Ik zie inderdaad steeds meer meldingen binnenkomen en heb dit doorgezet naar de juiste afdeling. Zodra ik een update heb ontvangen jullie een terugkoppeling.

Groetjes,
Ashley

Het is alleen in de app zichtbaar, niet via de website @Ashley , dit even als aanvulling, zojuist gecontroleerd.


Reageer