Het dataplafond staat vermeld bij de factuur, maar deze optie heb ik niet voor gekozen en staat ook niet aan bij Mijn Simyo. Hoe kan dit?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Wat gek dat je dit ziet. Op welke factuur zie je dit terug? Heb je hiervan een screenshot? Let wel op dat je deze deelt zonder persoonlijke gegevens.
Ik zie graag je reactie tegemoet.
Groetjes,
Ashley
Hoi, het staat niet op de factuur zie ik nu, maar bij "Je abonnement"
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Wat gek dat je dit ziet. Zie je dit zowel als je inlogt via de app als via de website? Heb je de laatste app update?
Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?
Groetjes,
Ashley
Hallo
Ik zie het ook bij mijn abo en dat van mijn vrouw staan, maar het is niet opgeteld bij het abo bedrag, er staat gewoon tussenin vermeld dataplafond 50 cent.
Niet zo handig. Mensen kunnen zo ten onrechte denken dat ze een dataplafond hebben.
Hoi
Bedankt voor jullie reactie.
Ik zie inderdaad steeds meer meldingen binnenkomen en heb dit doorgezet naar de juiste afdeling. Zodra ik een update heb ontvangen jullie een terugkoppeling.
Groetjes,
Ashley
Hoi
Bedankt voor jullie reactie.
Ik zie inderdaad steeds meer meldingen binnenkomen en heb dit doorgezet naar de juiste afdeling. Zodra ik een update heb ontvangen jullie een terugkoppeling.
Groetjes,
Ashley
Het is alleen in de app zichtbaar, niet via de website
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.