.

Beantwoord

Contact over factuur

  • 25 October 2012
  • 1 reactie
  • 395 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik probeer allanger dan een maand contact op te nemen. Ik heb gemerkt dat het noet te doen is bij jullie vandaar dus op deze manier. Ik heb n vraag over mijn factuurbedrag wat ten eerste te behoorlijk hoog is ook al was buiten mijn bundel. Met kosten die ik niet heb kunnen maken. Ik wil dit bedrag gespreid kunnen betalen. Kan er geen contact met mij worden opgenomen? Graag n spoedige respons!!
icon

Beste antwoord door Arie 29 October 2012, 11:03

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +2
Beste Mies,

Wij waren afgelopen tijd inderdaad minder goed bereikbaar dan gebruikelijk. Onze excuses hiervoor. Dit probleem is inmiddels door het aannemen van nieuwe collega's verholpen.

Uit onze gegevens blijkt dat je volop gebruik van de aansluiting hebt gemaakt voordat je abonnement is ingegaan. In de welkomstmail die wij verstuurd hebben wordt duidelijk aangegeven dat het mogelijk is gebruik te maken van de aansluiting voordat het nummerbehoud heeft plaatsgevonden maar dat dit tegen het buiten de bundel tarief van € 0,31 wordt berekend. Dit is de reden dat je factuur zo hoog is uitgevallen. Aangezien dit van te voren duidelijk wordt aangegeven is het helaas niet mogelijk om je tegemoet te komen in de gemaakte kosten. Ook is het bij Simyo helaas niet mogelijk om een betalingsregeling te treffen of de factuur gespreid te betalen. Als de factuur niet betaald word zal dit bij het incassobureau terecht komen. Wellicht is het mogelijk om via het incassobureau een betalingsregeling te treffen. Let er wel op dat het incassobureau dan ook incassokosten in rekening breng. Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Arie

Reageer